#1 Skrevet Juli 23, 2008 Er litt lei av det oransje skjæret som er i hoved- og baklyktene, og vurderer derfor å bytte til krompærer som heller blinker oransj. Hvilke pærer sitter det i disse lyktene, og hvor får man tak i krompærer til en grei penge ? Er forøvrig snakk om A3 8P, 2004mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2008 halais:) ørjan her på forumet selger slike til 120,- kr paret v/forskuddsbetaling http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52024 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2008 Takk for tips, svarte i tråden, men han ser ut til å være på ferie til 9/8.. Noen andre steder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2008 Ørjan har stort sett netttilgang selv om han er på ferie. bare å sende han en pm eller svare i tråden så gir han tilbake melding fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2008 Ørjan har stort sett netttilgang selv om han er på ferie. bare å sende han en pm eller svare i tråden så gir han tilbake melding fort. Har postet der, men om han ikke får sendt ut før etter 9/8 så frister det å finne et sted som har raskere.. Om ikke er det jo selvsagt mulig å vente.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2008 Jeg så her om dagen at de har slike på "Klaus Olsen", og ellers har de vel på BilXtra, Mekonomen etc. Kanskje tilogmed Møller / Berge & Co? Vet ikke hva som finnes i Sogndal, men Berge er der vel tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2008 Dessverre kun Berge (Møller) i Sogndal av de overnevnte, frykter de tar stormpriser om de har i tilfelle.. Hvilke pærer er det jeg trenger (samme fremme og bak?) ? Hva trenger jeg her? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21572589 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2008 Jeg har også hvis det skulle være av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2008 Pris for 4stk som passer i lyktene da ? Har du på lager ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 23, 2008 240,- med faktura, har inne ja. Vet du om du skal ha 150 eller 180 pærene? Rekker å sende dem før 14.00 hvis du finner det ut, og da skal du ha de i morgen hvis posten er i slag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 23, 2008 Har absolutt ikke snøring hva jeg trenger dessverre - er det noen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 23, 2008 Ifølg Møller er det vanlige 1-polede 21W-pærer både fremme og bak ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 23, 2008 Hm, beste er vel om du tar ut de du har å ser, i tråden min ser du åssen de to typene ser ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 23, 2008 Ja men det er to tapper på sokkelen, og de står forskjellig. Se tråden for bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 23, 2008 Jepp, skjønte hva det var snakk om nå.. Skal se om jeg får sett på det, evt om ikke noen andre vet det her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 24, 2008 Jeg troooor det er 150, ser ut som det er mest de eldre bil merkene som har 180.. Virker sånn når jeg ser over bestillingene jeg har fått, alt av VW og Audi har vært 150 hittil i allefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 30, 2008 Noen som har funnet ut dette 100% ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 30, 2008 Jepp, skjønte hva det var snakk om nå.. Skal se om jeg får sett på det, evt om ikke noen andre vet det her ? Er 150 pærene som brukes i nyere Vw/Audi. I hvertfall i A4 B5 og B6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...