Anbefalte innlegg

Det nærmer seg 1 år siden jeg kjøpte passaten min, og har 1 års garanti..

Tenkte da å ta en kontroll på den en eller annen plass før det året er omme (Ut august)...

Noen som har noe å anbefale?

Er ikke NAF-medlem, men tar de slike garantiutløpstester likevel??

Møller kanskje... men de liker jo godt å fakturere da: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NAF tar tester uansett medlem eller ikke, tror ikke jeg hadde stolt på Møller ettersom det er dem man skal henvende seg til etterpå om det er noe feil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta testen hos NAF! De holder ikke igjen hvis de finner noe i hvertfall :)

Men testen koster mer så lenge du ikke er medlem hos NAF.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster jo litt en slik garantiutløps-test........2290 kroner for ikke-medlemmer. Men kan jo fort spare de inn igjen. Greit å være Naf-medlem synes jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har faktisk tenkt tanken å melde meg inn...

Ka e medlemsavgifta no for tida då?

Foreldra mine he alltid vore medlemma, og skryte voldsomt av NAF-boka.... Frå 1987 sikkert...: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmer seg 1 år siden jeg kjøpte passaten min, og har 1 års garanti..

Tenkte da å ta en kontroll på den en eller annen plass før det året er omme (Ut august)...

Noen som har noe å anbefale?

Er ikke NAF-medlem, men tar de slike garantiutløpstester likevel??

Møller kanskje... men de liker jo godt å fakturere da: rolleyes

Få en som er naf medlem til og ta med bilen på naf for han vurderer og kjøpe den, vis det ikke lar seg ordne er jeg naf medlem Jørn:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

849,- for enkeltperson, ca det dobbelte for familiemedlemskap.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har faktisk tenkt tanken å melde meg inn...

Ka e medlemsavgifta no for tida då?

Foreldra mine he alltid vore medlemma, og skryte voldsomt av NAF-boka.... Frå 1987 sikkert...: haha :

Koster 849kr/år å være NAF medlem.

Å melde meg inn der har spart meg for mangfoldige 1000lapper da jeg var nede og hentet bil i tyskland en gang! Radiatoren på bilen min (da en 91' MR2) røyk rett etter jeg hadde kjørt av autobahn. Hadde meldt meg inn i NAF dagen før jeg reiste. Da fikk jeg gratis henting av bilen min av ADAC (tysk bilberging), gratis leiebil som jeg kjørte hjem til norge og ned igjen med, og 2 gratis overnattinger for 2 personer. Kosta meg ikke fem flate øre:) (tror man har 2 egenandelsfrie tjenester i året)

I tillegg er jeg glad radiatoren røyk i tyskland, steinbillig å fikse:) 500EUR for ny radiator inkl. montering. Hadde vel kosta det dobbelte i Norge!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

849,- for enkeltperson, ca det dobbelte for familiemedlemskap.

eller 1240kr for 2 personer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meldte meg inn i dag, kjører så my skrotbiler på fritida at det er bare spørsmål om tid før det stopper langs veien. Sparte hele 50kr på eu kontrollen også tror jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få en som er naf medlem til og ta med bilen på naf for han vurderer og kjøpe den, vis det ikke lar seg ordne er jeg naf medlem Jørn:D

Ja, men du veit no vi snakka om det sist Torkjell.... Ok for mej at du teke en test før du kjøpe den, klart du må vite tilstanden før du kjøpe bil....:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og til alle dåkke andre... Takk for info... Spørs om ikkje jeg må melde meg inn etterkvart då ja.... 850 pr år no ikkje so røyte gale.......:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlemskap uten veihjelp koster omtrent halvparten............har aldri vært borti slik jeg har trengt veihjelp. Men såklart er det "kjekt å ha" den gangen man virkelig trenger det da,men så spørs det om det er verdt å betale nesten doble prisen pr år for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlemskap uten veihjelp koster omtrent halvparten............har aldri vært borti slik jeg har trengt veihjelp. Men såklart er det "kjekt å ha" den gangen man virkelig trenger det da,men så spørs det om det er verdt å betale nesten doble prisen pr år for det. (490 kr året uten veihjelp)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlemskap uten veihjelp koster omtrent halvparten............har aldri vært borti slik jeg har trengt veihjelp. Men såklart er det "kjekt å ha" den gangen man virkelig trenger det da,men så spørs det om det er verdt å betale nesten doble prisen pr år for det. (490 kr året uten veihjelp)

Mmm... Det var kanskje en ide då ja.... Har nemlig veihjelp inkludert i forsikringa på bilen.....: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.