#1 Skrevet Juli 23, 2008 Er det noen fra Nord-Trøndelag som har tenkt seg på Rudskogen 16-17 august? Er jo Høsttreffet på ACR den samme helga, men tror det jeg prioriterer Rudskogen pga. at det er jubileumstreff. Hadde jo vært gøy med en Trøndercamp på treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2008 Nå er jeg fra andre sida av fylkesgrensa, men... Skal du dit du, tenkt meg på ACR jeg.. Hva er planene hos andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2008 Jeg hiver meg med otto her ja, og drar til rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2008 Rudskogen seff!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2008 ACR er jo en mye bredre bane, men må jo nesten teste ut Rudskogenbanen en gang også. Dessuten er det jo jubileum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2008 Jeg og to andre biler fra stjørdal drar nok sørover i allefall. Når drar resten her da? evnt samkjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...