Anbefalte innlegg

Noen som kan si noe om dette flytter på seg?

Har kjøpt hele kittet, og er litt spent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forventer uansett massevis av bilder og inntrykk på forumet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

planlegger å bestille meg samme settet. så kom med tilbakemelding når du har fått det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flyttet og flytter..:) Dette burde fungere veldig bra, med god kjørbarhet og "grei" topp effekt. Turboen leverer vel til 450hk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt om og men no så har jeg klart å få feil turbo

Feil: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=21_100&products_id=725

Riktig: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=21_101&products_id=196

Ba 034 sjekke om jeg bestilite riktig til og med før ordren gikk gjennom...

Men men.. skal sende den i retur nå og få tilbake den riktige..

Om ikke noen vil ha en GT3071R med 2,75 inn på komp, 4 bolt til dp og t3 flens..

I ubrutt forpakning..

Skal få den for samme som jeg ga for den, - frakt og - det å vente 3 uker på leveringstid :)

Har montert chipper nå, gikk fort.. men gadd ikke lodde på den pluggen på styringen for å montere nye map sensoren..

klippet pluggene fra originalen og trøkte nerpå.. Hang fint på uten pluggen..

Viste seg og at noen har klippet i stykker hele teppet over motronic'en.. så brukte 30 sec på å ta ut styringen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilder av motorbyttet.

aan.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere bilder.. dårlige forhold uten verksted.. eller lukket garasje i det hele tatt..

Men var konge vær.

Legg merke til låseverktøyet mitt.

Først mekket til uten sveis... så sveiset med flusstråd fra biltema.. Faaaaaantastisk finish...

Ser helt jævlig ut.. men funker som fan..

aan4.jpg

aan7.jpg

aan5.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører nå settet, men med original turbo..

Merker godt forskjell.. Men tror det er noe gale med toppen.. virker som om det er noe som gir motstand med en gang den får pådrag.. Kan trekke den fint på turtallet om jeg ikke gir så mye gass.. Men med en gang jeg trakker til så er det som om noe butter imot..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.