Anbefalte innlegg

Har et stort problem med bremsen på rs2`en min : gråter : Så derfor håper eg på at det er noen her inne som kan hjelpe meg litt... Skal prøve å forklare på best måte : flau : hehe

Har nesten ikke bremser .. har luftet og stått i men til ingen nytte.. Pumper opp trykk når bilen er av da blir pedalen kanon, men med engang eg starter bilen tar pedalen helt i bunn.. Lekker ikke noe veske , vesken i beholdere ligger dønn.. Derfor lurer eg på ka probleme kan være.. Var oppe ¨på møller bergen å høret med en sånn bremse hovedsylinder vist det er det det heter.. Gidd ikke å brukke 6000 kr på noe eg ikke er helt sikkert på.. så derfor håper eg noen kan hjelpe meg her inne.. Skal svare så godt som muligt.. Mvh Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et stort problem med bremsen på rs2`en min : gråter : Så derfor håper eg på at det er noen her inne som kan hjelpe meg litt... Skal prøve å forklare på best måte : flau : hehe

Har nesten ikke bremser .. har luftet og stått i men til ingen nytte.. Pumper opp trykk når bilen er av da blir pedalen kanon, men med engang eg starter bilen tar pedalen helt i bunn.. Lekker ikke noe veske , vesken i beholdere ligger dønn.. Derfor lurer eg på ka probleme kan være.. Var oppe ¨på møller bergen å høret med en sånn bremse hovedsylinder vist det er det det heter.. Gidd ikke å brukke 6000 kr på noe eg ikke er helt sikkert på.. så derfor håper eg noen kan hjelpe meg her inne.. Skal svare så godt som muligt.. Mvh Ole

Hvor mange ganger kan du trykke inn bremsen før pedalen blir hard (når bilen ikke går)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan virke som hoved sylinderen lekker tilbake gjennom pakningene inni. har hatt samme problemet på ett par andre biler jeg har hatt, da overhalte jeg hovedsylinderen eller byttet den. da ble alt bra. men ville lånt en først å sjekket om det hjalp visst den er dyr!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke telt kor mange ganger eg trykker på pedalen før den er hard.. Hvordan overhaler vi hovedsylideren.. Bytte alle pakninger osv.. pga En nye en koster jo nesten 6 tusen på møller.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke telt kor mange ganger eg trykker på pedalen før den er hard.. Hvordan overhaler vi hovedsylideren.. Bytte alle pakninger osv.. pga En nye en koster jo nesten 6 tusen på møller.. :(

Finnes vel rimeligere andre plasser. Hør med f.eks. Mekonomen. Med klubbrabatten blir det adskillig rimeligere. Uansett så er ikke bremser plassen å spare.... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.