#1 Skrevet Juli 23, 2008 Skal bestille meg denne å montere den i A4`en min, http://cgi.ebay.com/sat-nav-AUDI-NAVIGATION-PLUS-RNS-E-FOR-A4-S4-RS4_W0QQitemZ190238240829QQcmdZViewItem?hash=item190238240829&_trksid=p3286.m63.l1177#ebayphotohosting Slik ser midkonsollen min ut i dag. Er det noen som har bygt om dette før? mye arbeid ? eller er det Plug And Play? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2008 Du må bygge om midtkonsollen til dobbel din - å så trenger du en adapter fra iso til quadlock kontakter. Her er en guide : http://www.harddrive.plus.com/Documents/A4/Installing%20Sat%20Nav%20in%20A4.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2008 Som Geir sier, en del ombygning (kutting) av midtkonsoll + 2DIN innmat. Sjekk ut tråden (salgstråden) til Remy Ekornseter da den er rikt illustrert med beskrivelser og bilder av tilsvarende bygge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2008 er det kun navien og adapteret eg trenger? trenger ikkje noen rammer eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2008 Sakset fra Remy sine sider; Har du en audi og kunne tenke deg rnse enhet istedenfor en uoriginal ettermontert navigasjon? Vel, jeg kan hjelpe deg. Jeg har montert dette i mange biler nå og har opparbeidet en kunnskap rundt dette. Det er mye jobb da halve bilen må demonteres innvending for å gjøre dette, men resultatet blir strålende og perfekt. Det ser mye mer eksklusivt ut med en ekte rns-e montert i din audi. Kan også tilby monteringsjobb på vestlandet via Kristoffer Stranden. Jeg kan være behjelpelig til å skaffe enheten via mine kontakter. Denne koster ca 34000 hos Møller. De jeg skaffer får man får rundt 5000 /-. Enhetene er brukt, men de navi systemene jeg har bestilt har alltid vært 99 - 100% strøkne utseende messig, og aldri noe feil med skjerm eller funksjon. Ikke etter tre år heller (RNS-D og MFDII). Hvor de kommer fra vet jeg ikke, men de skal være tatt ut fra vrak. Det du trenger å skaffe deg er dobbel din ramme, klimakontroll til dobbel din. Videre får du en link til en kar som lager og selger adaptere. Her er det viktig at man spesifiserer om man skal ha tlf, bose eller ikke etc. Totalt kommer det på ca 7000 /- i deler, original spilleren og klimakontrollen kan man få solgt til opptil 3000,-, så da er det ca 4000 /- i utgifter for delene. Dette er billig da møller skulle hatt over 70 000 for å montere dette inkl deler. Det må kuttes litt i senter tunellen, dvs midkonsollen, dette vil ikke synes når alt er montert. Askebeger og oppbevaringsrommet må også modifiseres og innbærer kutting, men igjen, dette er 100% ikke synlig ved montering. Skal legge ved noen bilder her av hvordan det blir så følg med(bedre bilder enn det som ligger her nå). OG for de av dere som har BOSE, lyden blir kanskje så mye som 3x bedre med RNSE enheten enn med concert systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2008 Har selv gjort dette på bilen min. Egentlig en ganske grei jobb, bruker ca 4-5 timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...