Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Kjørte en A4 2003 1,6 her om dagen,og i det jeg startet lyste lampa for motorelektronikken... Sjekket boka og det stod at jeg burde kjøre til nærmeste Audi verksted... Bilen gikk som en sur sild,dro ikke i det hele tatt og gikk ikke særlig fint! Siden det er to mil til nærmeste Audi verksted kjørte jeg dit! Når jeg kom frem røyk det godt fra høyresiden i motorrommet og fikk meg en liten overraskelse når jeg åpnet panseret... Synet som møtte meg der var en rødglødende sammenføying etter manifoilen, og da snakker vi rødklødene! Rett etter lambdasonden ca...

Noen her som har peiling på hva dette kan komme av? Verkstedet hadde ikke tid til å ta den inn før om en og en halv uke,men nysgjerrig på hva dette var!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tett katalysator? Feil på tenningsanlegg slik at den går på 3 sylindre kanskje. Uforbrent bensin som antennes ute i manifold/katalysator og fører til økt varme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes ikke ut som om den gikk på alle,for det putret og var ingen jevn god gange på maskin... Men,kan det komme av vann? Regnet jo godt her i helga,og da var jeg i ett par vanndammer... Men,dette skjedde over natta... Høres ut som om ferien ryker :-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.