#1 Skrevet Juli 23, 2008 Hei! D sku ikke tilfeldigvis være nån av dåkker som bor i Tromsø som har løst t å stikke innom Biltema en tur å kjøpe en del førr mæ, å så sende den t mæ? Æ syns liksom d va litt drøyt å hive mæ i biln å kjøre i 10 tima (eller 7, takk t Øystein ), bare førr å hente en litn sak t en verdi av hele 229,- blanke Norske riksdaler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2008 jeg kan sikkert gjøre det når jeg kommer hjem på onsdag om du ikke har fått noen andre til å gjøre det til den tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2008 Lettere og få svar om du legger ut hva du trenger tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2008 Lettere og få svar om du legger ut hva du trenger tror jeg.. Selvfølgelig er det nok det... Delen det er snakk om er en tenningsmodul til min Audi 80, art.nr: 53-2600 til den nette sum av 229,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2008 har du fått noen til å gjøre det? kan melde meg frivillig vis det trengs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2008 har du fått noen til å gjøre det?kan melde meg frivillig vis det trengs Takk for det, men Tom har allerede handlet for meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2008 Takk for det, men Tom har allerede handlet for meg:) da var jo den saken i boks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...