#1 Skrevet Juli 23, 2008 Hallais, legger ut noen bilder jeg tok da jeg var innom audi butikken ved siden av hotellet i stockholm. Mener S8 var dyrest på rundt 900 000sek RS6`n og RS4 lå vel på knapt 300-400` Sek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2008 NICE:D:D!!! Har også vært i Svergie, skal sies at jeg så mye fint der Q7 3,0tdi-q en del 8're med 4,2-q. Så er ikke rart de har sånne biler med de prisene:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2008 hadde glatt tatt den s8en meget pen bil... sukk *drømme* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2008 Søta Bror har litt finere bil priser enn Norge ja...ganske synd det er sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2008 Søta Bror har litt finere bil priser enn Norge ja...ganske synd det er sånn.. hjælp nu ikje så masse d .. sverige e jo det fattiaste eller næst fattiaste skandinaviske lande 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...