#1 Skrevet Juli 24, 2008 Har akkurat skifta pumpe på sentrallåsen, da den gamle var brent. Problemet nå er at den låser alle dørene, men det skjer fint lite når jeg prøver å låse opp bilen. Har prøvd på begge sider å låse opp og ingenting skjer... Har prøvd å dra opp låsepinne på innsiden også, men ei heller noe som skjer. Noen som har vært borti noe sånnt eller veit hvordan dette systemet virker slik at jeg har noe å gå etter når jeg skal feilsøke? Ser for meg at det må være trykk som åpner dørene og hvor kommer så dette trykket fra? Fungerer sentrallås pumpa som vakum og vanlig pumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2008 sitter en"pumpe" på vær dørlås som lager vakum når du låser opp og trykk når du låser igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2008 går ut i fra at det er samme som på s2 avant å da sitter jo pumpa til høyre i bagasjerommet.. kan jo begynne med å ta av slangen å se om pumpa lager vakum når du låser opp.. hadde samme problemet på min med at den låste men låste ikke opp.. da var det dårlig kontakt på el tilkoblingen på pumpa, så når jeg låste opp ble det bare et lite "rykk" i et halvsekund i pumpa. kan jo også blåse og suge i slangen for å se om det er lekkasje.. men siden den låser er det vel lite trolig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2008 Fant ut av det:) Var defa alarmen som var montert i bilen som lagde litt tøys, funker som bare det igjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...