Bakre endeledd 80 mod. Audi 80 quattro

Anbefalte innlegg

Hallo. Har hatt bilen min på PKK og fått mangel på bakre endeledd/støttestag. Har sjekket der jeg kan tenke meg det går ann å skaffe delene men de er ikke å oppdrive. Hva pleier folk som med gammel quattro å gjøre i denne situasjonen?:)

Mvh

Stig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo. Har hatt bilen min på PKK og fått mangel på bakre endeledd/støttestag. Har sjekket der jeg kan tenke meg det går ann å skaffe delene men de er ikke å oppdrive. Hva pleier folk som med gammel quattro å gjøre i denne situasjonen?:)

Mvh

Stig

http://www.autohausaz.com har, og sikkert flere i USA/Tyskland :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for linken:) Blir utenlandsbetilling på meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte på møller, de var de eneste som kunne skaffe til meg.

På delelageret der så sa de at det også kunne brukes endeledd fra en annen modell, men de visste ikke hvilken, og jeg hadde det travelt.

Hva koster den i utlandet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekka Etka på jobb i dag og Møller kan ikke skaffe lenger. Sjekka også opp mot type 89 quattro og det blir feil:)

Blir vel rundt 500 på den siden som er linket over her? OM jeg ikke har regna heelt feil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er de som ser ut son korte styrestag, så sier ryktebørsen at du kan bruke gjengehylse fra Audi 100 før 1983 og paralellstagkuler hentet fra Volvo 140-serie.

Det burde være litt enklere / raskere og få tak i...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.