#1 Skrevet Juli 24, 2008 Hallo. Har hatt bilen min på PKK og fått mangel på bakre endeledd/støttestag. Har sjekket der jeg kan tenke meg det går ann å skaffe delene men de er ikke å oppdrive. Hva pleier folk som med gammel quattro å gjøre i denne situasjonen? Mvh Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2008 Hallo. Har hatt bilen min på PKK og fått mangel på bakre endeledd/støttestag. Har sjekket der jeg kan tenke meg det går ann å skaffe delene men de er ikke å oppdrive. Hva pleier folk som med gammel quattro å gjøre i denne situasjonen? Mvh Stig http://www.autohausaz.com har, og sikkert flere i USA/Tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2008 Tusen takk for linken:) Blir utenlandsbetilling på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2008 Jeg kjøpte på møller, de var de eneste som kunne skaffe til meg. På delelageret der så sa de at det også kunne brukes endeledd fra en annen modell, men de visste ikke hvilken, og jeg hadde det travelt. Hva koster den i utlandet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2008 Jeg sjekka Etka på jobb i dag og Møller kan ikke skaffe lenger. Sjekka også opp mot type 89 quattro og det blir feil:) Blir vel rundt 500 på den siden som er linket over her? OM jeg ikke har regna heelt feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2008 Om det er de som ser ut son korte styrestag, så sier ryktebørsen at du kan bruke gjengehylse fra Audi 100 før 1983 og paralellstagkuler hentet fra Volvo 140-serie. Det burde være litt enklere / raskere og få tak i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...