#1 Skrevet Juli 24, 2008 Hei tror jeg har et problem med hjernen på bilen. at den ikke vil gi signaler til dyse nr 2 og 3, bilen går som en dass å ser ut som pluggene på disse sylindrene et fortsatt nye etter jeg byttet dem. har bytter coil pack plugg ledninger dysene, nr på hjernen er 021 906 258 af noen som veit om jeg kan bruke en annen hjerne evt hvem? er en golf 3 vr6 coupe. Går det ann å få testet hjernen på noen måte? kanskje bytte ecu chipen med en chip? feks? takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2009 Låner tråden din jeg kan man bytte om en 021906258C med en 021906258Cb hjerne???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2009 Hei tror jeg har et problem med hjernen på bilen. at den ikke vil gi signaler til dyse nr 2 og 3, bilen går som en dass å ser ut som pluggene på disse sylindrene et fortsatt nye etter jeg byttet dem. har bytter coil pack plugg ledninger dysene, nr på hjernen er 021 906 258 af noen som veit om jeg kan bruke en annen hjerne evt hvem? er en golf 3 vr6 coupe. Går det ann å få testet hjernen på noen måte? kanskje bytte ecu chipen med en chip? feks? takk for alle svar Du kan jo prøve å bytte ecu chipen med en chip og se om problemet blir løst. En chip øker dysetrykket så gjør at man får mer bensin (logisk nok), hvis du har et problem i selve hjernen på bilen så vil du ikke få noe futt i dyse nr 2 og 3 men dermed få økt dysetrykk på de andre dysene. Hvis feilen er i ecu chipen så vil du merke STOR forskjell hvis du bytter til en chip = Problem løst !! Hvis du trenger chip, så kan du sende meg en PM. Jeg har en liggende som er helt i orden og virker.. Om du kan bruke en annen hjerne på bilen, er jeg litt usikker på. Kanskje noen andre på forumet vet dette. Før du går igang med dette så kan du jo sjekke tilkoblingene på dyse 2,3. Sjekk om de to ledningene til hver av dysene har god nok kontakt, at det ikke er brudd på ledningene noen sted. Hvis det er brudd på ledningen/ene, så hjelper det lite å bytte hjerne og chip Lykke til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2009 Pluggledningar kan være syndaren. Ecu har eg fint lite tru på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...