#1 Skrevet Juli 24, 2008 Har kommet borti ett lite dilemma i helgen 16-18 August.. Da har både Sommertreff og klubben hovedtreff på henholdsvis ACR og rudskogen. Hva er planene til folket? Rudskogen blir en del lengre unna og varer bare i 2 dager (Lørdag+Søndag), men klubbtreff er å foretrekke fremfor andre åpne treff.. dog er ACR er en myyye bedre bane å kjøre på og åpner allerede på Fredag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2008 For min del ser det ut som det blir ACR , har aldri vært på rudskogen men ACR frister mere denne gangen hvertfall. Får heller ta rudskogen til neste år (eller senere ) tenkte jeg skulle få med meg fredags kjøringa å denne gangen, eneste problemet er vel at jeg tror ikke jeg har dekk til mere enn en dag skal jo hjem igjen etterpå også hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2008 kan du ikke ta med deg noen ekstra dekk. dem legger jo om oppe på bana. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2008 Hadde livet vært så lekkert nettopp kommet hjem fra ferietur fra damnark som har gjort lekepengepungen ganske tom hadde jeg hatt råd til dekk skulle jeg ha dratt de med NP men realiteten er vel at det har man ikke blir nye felger og dekk til våren neste år så jeg tenkte jeg skulle "bruke " opp disse jeg har på (innefor lovlige grenser seffern ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2008 ACR for alle penga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2008 Dekk er vel greit og få tak i. Hør med noen som selger dekk om de ikke har noen nesten utslitte som kan brukes på banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2008 Hadde livet vært så lekkert nettopp kommet hjem fra ferietur fra damnark som har gjort lekepengepungen ganske tom hadde jeg hatt råd til dekk skulle jeg ha dratt de med NP men realiteten er vel at det har man ikke blir nye felger og dekk til våren neste år så jeg tenkte jeg skulle "bruke " opp disse jeg har på (innefor lovlige grenser seffern ) Jeg har dekk til deg! Nesten nye 235/45-17, alt for store for min del, tar borti overalt... Skal få de for en tusenlapp. Dekka ble kjøpt nye ifjor, og er kun kjørt ca 100 mil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2008 hmm da må jeg ha meg 17" felger også da hehe noen som har det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 24, 2008 hmm da må jeg ha meg 17" felger også da hehe noen som har det ? De står på felger nå, kan få leie de felgene på treffet hvis du ikke får tak i felger før da. Så slipper jeg å styre med å plukke de av før treffet og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 24, 2008 Blir ACR for alle penga her gitt. Ikke vært på rudskogen, men har vært oppe på ACR. Da er det ikke noe tvil. Kjører opp på torsdag for å få med hele fredagen. Lørdag skal jeg mest opp å se, før jeg kjører litt igjen på søndag. Høsttreffet var en stor opplevelse ifjor i allefall. Og anbefales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 24, 2008 Høres ut som ACR blir samlingsstedet alikevel da.... kan vel avsløre at jeg for min del har betalt banekjøringen for sommertreffet allerede, så vi sees vel der oppe Skal folk Campe eller sove på hotell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 24, 2008 Hadde ikke trodd noe annet. JEg kommer til å overnatte hos en kompis som bor i sentrum. Da blir man konge opplagt til kjøringen. Når skal folk kjøre oppover? hadde jo vært litt gøy å kjøre sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 24, 2008 ACR helt klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 25, 2008 ACR ftw Er du veldig redd for de felga de står på ? såfall hvor mye i leie tenkte kanskje jeg skulle bruke de dekka opp litt kan sikkert fikse noe slik man trekker fra ved at "overlevering " av hardware 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 29, 2008 Siste nytt nå er at partycampen nå er flyttet ut fra området og utenfor portene, så da går det an for vanlige folk å overnatte inne på området uten å få en planke i hodet i løpet av natten og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 29, 2008 Siste nytt nå er at partycampen nå er flyttet ut fra området og utenfor portene, så da går det an for vanlige folk å overnatte inne på området uten å få en planke i hodet i løpet av natten og.. Det var jo SKIKKELIG dumt: rolleyes Passer bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 29, 2008 Siste nytt nå er at partycampen nå er flyttet ut fra området og utenfor portene, så da går det an for vanlige folk å overnatte inne på området uten å få en planke i hodet i løpet av natten og.. Men , men hva skal jeg bruke planken til da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 4, 2008 For min del blir det Rudskogen... Har vært på ACR flere ganger men kun en gang på Rudskogen og da var d så fullt at man ikke kunne røre seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 7, 2008 Høres ut som ACR blir samlingsstedet alikevel da.... kan vel avsløre at jeg for min del har betalt banekjøringen for sommertreffet allerede, så vi sees vel der oppe Skal folk Campe eller sove på hotell? da har jeg også betalt banekjøring og klar for langhelg på acr koss blir det med overnatting Vidar?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 11, 2008 ACR:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 13, 2008 Ble mye frem og tilbake for meg. Men virker som det ender med Rudskogen på meg gitt Er det andre enn meg og Rune Kristian som skal sørover da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 13, 2008 Legger av gårde til ACR torsdag ca kl 13. Har helt nybygd motor, kun kjørt inn kammer, så får håpe jeg kommer meg oppover i et stykke. Har med henger som backup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 14, 2008 Blir vel start i 20.00 tia i kveld for min del, så er det straka veien oppover. ekstra dekk og bremseklosser er med god vr er meldt også , Glede seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 14, 2008 Rudskogen får alle penga her: rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...