#1 Skrevet Juli 24, 2008 Hei Da ser det ut til at mitt bilbatteri på 2002 Passat trenger å bli byttet. Hva er bra og rimelig? Husker Biltema fikk mye skryt (best i test?) en gang i tiden. Har Biltema, Mekonomen, Torshov bilrekv, Bilextra innen rimelig avstand. Noen steder vi har rabatter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2008 Jeg kjøpte biltema batteri til min audi 80 1,9 TDI og er kjempe fornøyd. ga 1100 for det på biltema. tilsvarende fra Varta hadde kommet på ca 1600. Biltema batteri har vært best i test flere år på rad etter hva jeg kan huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2008 Ja, mente å huske at Biltema batteriene var bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2008 har også biltema i alle bilene. storfornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2008 Så skal jeg kommer å si stikk motsatt (værtfall angående pris ) Optima eller exxide maxima tørrcellebatterier (gelebatteri), så har du batter i MAAAAnge år framover.. Du vil ikke angre ! Har hørt visse rykter om at biltema sitt faktisk ikke er så ille, mer fornuftig prisleie på det tipper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2008 Biltema. Nå har de også 'ny' teknologi i de grå batteriene, mener det skal hemme sulfatering (batteridød) en god del bedre enn før! 2 x herfra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2008 Jepp, da er Biltema batteri kjøpt. 849,- kroner. Monteres i helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...