#1 Skrevet Oktober 20, 2004 Hei! Har kjøpt meg en 89' Corrado g60/Turbo. I kveld når bilen stod på tomgang begynte plutserlig bensinpumpa og hvine og surkle som en gal. Jeg begynte å kjøre for å prøve å bli kvitt lyden og den hosta og harka en del fra motoren (virker ikke som den fikk all bensinen den ville). Men etthvert så kom den, å bensinpumpa holdt kjeft. (Det er akkurat byttet bensin pumpe på den av forrige eier, og jeg har fått opplyst at den hender den begynner å surkle på rødt, pga formen på tanken så den sliter litt med å få tak i bensina, men nå var jo tanken halv full) Noen som har vært borti det samme eller har noen teorier om hva jeg burde gjøre? mvh Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2004 hmm..kan jo være den som sitter i tanken som kødder.. min pumpe står ofte å durer når jeg har skrudd av tenninga..gjort det i 3 år, så kan ikke være noe farlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2004 Vanligvis på Polo, Golf og Corrado som har en løftepumpe i tanken er det denne som må byttes når pumpen under bilen begynner å bråke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2004 Ved halv tank eller mindre er det normalt at pumpe under bråker om pumpe i tanken er defekt... prøv "foill" tank. Noen corradoer er og levert med kun 1 pumpe, da sitter det bare pumpe i tanken, ikke sikker på hvilke modeller dette er, men har liggende en corrado bensintank, og der er det kun pumpe i tanken. mener den jeg har stammer fra en 90 mod. ( har tank med komplette bensinslanger, og det går bare slange ut fra tanken,filter, og så vidre frem til motor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...