Løs ledning under dasjbordet. Hva hører den til?

Anbefalte innlegg

Fant en løs ledning under dasjen. På ledningen står det

4A0035550A

Noen som kan finne ut hva den er til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er antenneledning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

? ok. Men jeg har jo allerede en antenneledning som går inn på spilleren. Og andre enden av den går jo til taket. Ligger det dobbelt sett i bilen da. Eller er den skjøtet ett eller annet sted under dasjen som har hoppet fra hverandre. For med den enden jeg fant har jeg nå 3 antenne ender hvis du skjønner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Radioen funker hvertfall så tusen takk for hjelpen. Bare dytta den opp igjen jeg så kan den bare ligge der.

Takk for at du sjekket:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem, skaff.... hmm kjøp deg etka:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe;) Tenkt tanken på å skaff... kjøpe meg etka ja:)

Når vi først er inne på det. Hva er nyeste utgaven? En som er bedre enn de andre eller er alt samme ulla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyere = oppdatert med nye biler.. Tror det er det som er hovedforskjellen, og utgåtte deler er byttet ut med nye delenr etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem, skaff.... hmm kjøp deg etka:)

Nevnte etka for ansatt på delelageret på en ikke navngitt møller og at dette hadde vært praktisk for alle å ha så man kunne gi folka på delelageret delenummer direkte...

Svartet jeg fikk ?

"thepratebay.org"

True story :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert antenenledning til mobiltelefon. Det har på en del VAG vært lagt klar en ekstra ledning til dette, for å lette ettermontering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyeste versjon er 7.1, oppdatering 711.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert antenenledning til mobiltelefon. Det har på en del VAG vært lagt klar en ekstra ledning til dette, for å lette ettermontering.

Der har vi sikkert løsningen regner jeg med. Er ikke tlf i den så kan regne med at det er det da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.