#1 Skrevet Juli 24, 2008 Fant en løs ledning under dasjen. På ledningen står det 4A0035550A Noen som kan finne ut hva den er til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2008 Ja, er antenneledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2008 ? ok. Men jeg har jo allerede en antenneledning som går inn på spilleren. Og andre enden av den går jo til taket. Ligger det dobbelt sett i bilen da. Eller er den skjøtet ett eller annet sted under dasjen som har hoppet fra hverandre. For med den enden jeg fant har jeg nå 3 antenne ender hvis du skjønner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2008 Radioen funker hvertfall så tusen takk for hjelpen. Bare dytta den opp igjen jeg så kan den bare ligge der. Takk for at du sjekket:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2008 Ingen problem, skaff.... hmm kjøp deg etka:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2008 hehe;) Tenkt tanken på å skaff... kjøpe meg etka ja:) Når vi først er inne på det. Hva er nyeste utgaven? En som er bedre enn de andre eller er alt samme ulla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2008 Nyere = oppdatert med nye biler.. Tror det er det som er hovedforskjellen, og utgåtte deler er byttet ut med nye delenr etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2008 Ingen problem, skaff.... hmm kjøp deg etka:) Nevnte etka for ansatt på delelageret på en ikke navngitt møller og at dette hadde vært praktisk for alle å ha så man kunne gi folka på delelageret delenummer direkte... Svartet jeg fikk ? "thepratebay.org" True story 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2008 Sikkert antenenledning til mobiltelefon. Det har på en del VAG vært lagt klar en ekstra ledning til dette, for å lette ettermontering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2008 Nyeste versjon er 7.1, oppdatering 711. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 25, 2008 Sikkert antenenledning til mobiltelefon. Det har på en del VAG vært lagt klar en ekstra ledning til dette, for å lette ettermontering. Der har vi sikkert løsningen regner jeg med. Er ikke tlf i den så kan regne med at det er det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...