#1 Skrevet Juli 24, 2008 trenger man veivhusventilasjon ut fra 7a toppdeklset når man setter det på 20vt? kom gjerne med bilder hvordan dere evt gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2008 Helst det ja...er bare å borre et hull i bakkant og sveise på en stuss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2008 Du trenger ikke denne ventilasjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2008 hvis du sikkert kan si at jeg ikke trenger den, så er jo det det letteste.. ser di fleste lager utlufting, så blir litt usikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2008 Jeg har ikke hatt det på to av mine motorer + jeg vet om flere som ikke bruker det + krb sa det bare var å drite i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2008 takker for svar.. da blir det montert uten utlufting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2008 3b har vel ikke lufting heller, så bare å droppe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2008 3b har vel ikke lufting heller, så bare å droppe... jo 3b har utlufting, men har ingen formening om man trenger det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...