Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som har peiling på hvor stor prosent bakrutene helt bak er tonet på en passat 3b? (se galleri)

 

Noen plass å få gjort dette billig i Kristiansund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet?;O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke hvor jeg kan finne dette heller?:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orker ikke gjøre dette selv, tror ikke det blir noe bra heller.. så må bare finne ut prosenten på rutene helt bak så jeg får samme prosent på alle rutene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det peneste syntes jeg personlig er å tone bakruta med 20 prosent gjennomlysning. DVS at kun 20 prosent lys slipper inn. 0 prosent = helt sort.

 

Så tar du siderutene i 35 eller 20. Personlig har jeg 35 på golfen min, da jeg syntes dette ser penest ut på nyere biler, da det ikke ser harry sota ut. Men pent og cleant.

Har selvsagt 20 på bakluka.

 

Jeg fikk scandinavia solfilm til å ta golfen min, dem har avtale med klubben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orker ikke gjøre dette selv, tror ikke det blir noe bra heller.. så må bare finne ut prosenten på rutene helt bak så jeg får samme prosent på alle rutene.

Det geniale med Solarplexius-greiene er jo at du gjør det selv på få minutter, og kan ta av plexiglass-platene dersom det blir for mørkt på høst og vinter.;)

Jeg betalte 2000,- inkl. mva. og frakt for alle rutene bak på 'vellen og så billig får du aldri proff soting.

Og dette ser ikke ille ut, eller...:confused:

 

Jeg fikk supertilbud fra glassfirmaet vi benytter via jobben, og de skulle ha ca. 4000,- : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skikkelig mørkt skal det hvertfal ikke bli.. dette er en familiebil, så det skal ikke bli noe mer enn det som er på bakruta, derfor trenger jeg prosenten der:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde sånn på en volvo 850.. GENIALT.. et minus var at man ikke kunne bruke bakdørsruta, da plexiglasset sto i veien.. skal bestille sånne til min bil etterhvert.. fjerne den elendige sotinga til forrige eier..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, reach for the sky! forventa ikke å se deg her mokkliz!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.