#176 Skrevet Juni 15, 2009 Når Johan først sa han hadde blitt med i 600 klubben tenkte jeg FETT. Men han nevnte ikke at det var 600 på hjula da. Det er jo bare sykt. Det er over 700 i motoren det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Juni 15, 2009 Jeg må ju si at jeg er noe skuffet før all den runk tiden du lagt på denne bilen , HALLO ikke engang 650 på hjula Johan. Bare fleiper Svensken Brutal rå effekt fra GARASJEMEKKET som vi har kødda med . Lønner sig med sene kvelder på Skedskom og Attakk musikk på full pupp. Grattis.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Juni 16, 2009 Må bare si nakkahåra reiser seg enda.... WEEEEE Må ærlig si jeg NÅ SLITER med å holde følge med S2`n med Sciroccoen rundt Rudskogen ass.. for FY F... dette går !!!!! 708 HK og 880 NM i motor funka som bare juling og føles nesten ut som du blir påkjørt bakfra når johan ga gass i går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Juni 17, 2009 Synes det lukta litt rart i den idag ?? Kunne du ikke holdt deg til du kom hjem a Krille Som sagt livet begynner etter 2 kg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Juni 17, 2009 Synes det lukta litt rart i den idag ?? Kunne du ikke holdt deg til du kom hjem a Krille Som sagt livet begynner etter 2 kg. hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Juni 18, 2009 Vi skall levere 650 på hjula uten større invendinger , kjiipt at Precision Turbon ikke kunne vært benyttet under Mandag før da hadde du fått sett dem resultaten ganske lett Turbon vi bremsa med hadde ju allerede pusteproblemer ved 560-570 hk. Neticsen vet ju helt klart at den lever før og si det sånn Det er ju bare begynnelsen på Garasjemekk Audin. Jeg må ju si at jeg er noe skuffet før all den runk tiden du lagt på denne bilen , HALLO ikke engang 650 på hjula Johan. Bare fleiper Svensken Brutal rå effekt fra GARASJEMEKKET som vi har kødda med . Lønner sig med sene kvelder på Skedskom og Attakk musikk på full pupp. Grattis.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Juni 18, 2009 http://www.garaget.org/video/semyiyjlyixq Draget over 600 på hjulen underbart ljud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Juni 18, 2009 http://www.garaget.org/video/semyiyjlyixq Draget over 600 på hjulen underbart ljud. JÆVLAR! konge Johan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Juni 18, 2009 Hehehehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Juni 18, 2009 Johan... Legg ut filmen fra når vi "sviner" fastone.se gutta på rudskogen da !! Vil se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juni 18, 2009 http://www.garaget.org/video/semyiyjlyixq Draget over 600 på hjulen underbart ljud. POORNO!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juni 19, 2009 Filmen er før lang krille , ? men kan prøve da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juni 19, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juni 19, 2009 Bra Christer. Tullingen i RS'n holdt på å kjøre rett inn i meg da han kom i 100 utfra bensinstasjonen rett før Rudskogen. Nesten synd jeg rakk å stoppe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juli 8, 2009 Sku nesten tatt en liten grillings her snart nå innen sommern er over , noen som er klare el ? Ev pilse litt og ljuge dritt om overdreven effekt i bila våres høres ikke dette som en plan. Mulig vi kan kappe litt i Krille's Scirocco , han er ju på jakt etter å lette den enda mer Forslag før dato . ? Dere bestemmer. // Zohan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juli 8, 2009 ER i USA nå og disse var klare før "Der værste" fest umiddelbart da jeg spurte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juli 8, 2009 Blei to stykker til ,di spurte så pent at. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Juli 8, 2009 Fint du har fantasien i orden Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Juli 8, 2009 Dønn seriøs jeg som vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Juli 19, 2009 Har stabla om litt i verkstedet, så blitt plass til en ekstra bil der nå... Står en Kevlarbredda S2 og venter på johan skal komme hjem nå.... Stygt redd for det blir litt party nå snart !! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Juli 22, 2009 Nytt widebody kit til Knut Erik Jacobsen, liker du denne el Chipsenter.no tar hjem dette på bestilling for den kravstore J btw fet som desktop check it out. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Desember 3, 2009 Da jeg flytter til Longyearbyen fra nyttår, samt skal bygge meg verksted hjemme på tomta her i Fetsund til våren, blir min halvdel i dette verkstedet ledig fra rundt mai mnd en gang. Er mulig å kjøpe løftebukken som står der også, ved interesse. 20.000,- slik den står, f.montert og godkjent. Ta kontakt med Johan her da det er han som du/dere skal leie sammen med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Desember 3, 2009 Slik det ser ut for den som lurer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Desember 14, 2009 Da blir det ny mann på min plass her fra nyttår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Desember 14, 2009 du kommer til å angre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...