Oslo: Der Værste - Tråden om Christer og Johan`s mekkelokale

Anbefalte innlegg

du kommer til å angre :P

Vet.. men blir bedre å få ting hjem til våren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem tar over?

En utenfor klubben. Ikke vw/audi dessverre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter iherdig trening for at Johan skulle komme inn på det svenske curling landslaget og jeg på det norske er det nesten sånn at man kan dempe belysningen på verkstedet. Etter gulvet skiftet farge fra olje svart til grått igjen. (hvertfall der oljen/diesel ikke hadde etset bort epoxyen) så ble hele lokalet mye lysere og trivligere:)

26 2-2010 004.jpg

26 2-2010 006.jpg

26 2-2010 007.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter iherdig trening for at Johan skulle komme inn på det svenske curling landslaget og jeg på det norske er det nesten sånn at man kan dempe belysningen på verkstedet. Etter gulvet skiftet farge fra olje svart til grått igjen. (hvertfall der oljen/diesel ikke hadde etset bort epoxyen) så ble hele lokalet mye lysere og trivligere:)

Der ja, så MYE bedre ut nå :D Håpe dere var snill med kjemikaler rundt bila mine da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 liter høykonsentrat avfetting blandet med 4 liter spyleveske;) Ja vi tok det rolig. Bare heldte det utover gulvet og skura så svetten sto med piasavakoster. Nalet over hele gulvet før vi skyldte over med spyleveske til slutt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fan har aldrig trudd at Curling æ en sport man får treningsverk av ??

Damn!! Ryggen å Arma er ju helt fucked etter gårsdagens Curling økt !!

Btw , Knut den der supermiksen av vaskemiddler smelta ned frontfangern til Christers Japse her såg jeg idag ?? Aldrig sett en plastfanger som ligner på en "Nuddelpose"! ?

Men men , blei ju reint der oppe da :) hi hi hi hi ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! gjorde seg det der! noe trivligere der nå:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fan har aldrig trudd at Curling æ en sport man får treningsverk av ??

Damn!! Ryggen å Arma er ju helt fucked etter gårsdagens Curling økt !!

Btw , Knut den der supermiksen av vaskemiddler smelta ned frontfangern til Christers Japse her såg jeg idag ?? Aldrig sett en plastfanger som ligner på en "Nuddelpose"! ?

Men men , blei ju reint der oppe da :) hi hi hi hi ..

Ja ja. Bra vi testet miksen på jap crap'en til Christer da og ikke på S2'n din:p Får pusse bort litt av koke boblene til søndag så det ikke ser så ille ut når Christer kommer tilbake:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tar jeg med turen oppover til verksted , Hyd håndbrems skall tilpasses til "Sort Guld" :)

Sees.

J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg ferdig for kvelden også. Ble faktisk 9 timer der oppe i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;) ikke verst. Blir resultater da gitt. Blir 9 timer tell imorra da ! stoler skall på plass nå i "Sort Gull"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja må ha med dremmel eller noe å kutte med. Vurderer faktisk å ta med kompressoren min opp ditt i morra så jeg får brukt luft saga deres. Kan ikke si jeg gleder meg til å begyne å kappe fangeren med dremmel. Må da finnes en enklere måte. Slår på tråden i morra jeg når fruen er hjemme fra jobb med bilen. Er jo jeg som har nøkkelen opp ditt nå så. Eller har du en ekstra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.