Oslo: Der Værste - Tråden om Christer og Johan`s mekkelokale

Anbefalte innlegg

Jaja, da får vi ta av oss skoa før vi går inn innkjørselen også da :P (ikke bare når vi går inn i verkstedet...)

 

hehe.. lol :) Greit å ha det strøkent, men dette skal brukes ass :) Men mye lettere å holde rent nå !!

 

Bilde lastet ned på pc`n nå :

strøk2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ju att Epoxyn lukter litt utifra bildet .... hi hi hi .. :) dette blir konge Krille!

Never mess with THE ZOHAN....remeber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ju att Epoxyn lukter litt utifra bildet .... hi hi hi .. :) dette blir konge Krille!

Never mess with THE ZOHAN....remeber.

The Zohan & Krille Power ;) hihi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir det verksted! skal vedde på at når johan skal chippe bilen min, sitter christer å drikker redbull! det gikk noen liter på gatebil vel?;) hoho. hilsen grill mesteren(Jeg ble også full, for hver gang johan å christer fikk burger, fikk jeg en øl) : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir det verksted! skal vedde på at når johan skal chippe bilen min, sitter christer å drikker redbull! det gikk noen liter på gatebil vel?;) hoho. hilsen grill mesteren(Jeg ble også full, for hver gang johan å christer fikk burger, fikk jeg en øl) : bh :

 

hehe.. ;) Redbull er tingen vøtt.. :)

Nå nærmer det seg party her også, så da må du komme :)

 

I dag har vi lagt strøk nr3 på gulvet.. hihi.. var litt spes å ta av seg skoene å gå i sokker når vi kom i dag.. litt digg følelse, men samtidig litt rart.. :D

Mye folk innom i dag også, så skravla gikk, samt fikk litt ekstra hjelp til gulvmalinga også.. 4 stk til å male isteden for 2 merkes..

Takk :) :)

 

Nytt i dag er også ny kompressor i hus !! 150l, 4hk 3 fas burde holde til vårt bruk og litt til..

 

Tok ikke bilde i dag, men tar bilde når gulvet har tørket.

På mandag er det attack med start av innflytting av verktøybord osv.. gleder oss !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det på tide å flytte inn vel folkens.. gulvet er tørt og fint nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det på tide å flytte inn vel folkens.. gulvet er tørt og fint nå ;)

We know :) :)

 

Attacka nu i kveld !!! ;)

 

Først opp til gjøvik en tur å hente et verktøyskap.. men blir i verkstedet utover kvelden i dag ja :)

 

Ble gulvet ditt bra det også nå ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten så vi skulle flytta treffet på McDon opp til dere etter at folk har fått i seg burgera vøt. Sånn siden dere begyner å bli ferdig og det er siste mandags treffet i år. Hadde vært en knall avslutning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

We know :) :)

 

Attacka nu i kveld !!! ;)

 

Først opp til gjøvik en tur å hente et verktøyskap.. men blir i verkstedet utover kvelden i dag ja :)

 

Ble gulvet ditt bra det også nå ?

 

kommer innom litt utpå jeg.

 

gulvet ble driitbra.. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten så vi skulle flytta treffet på McDon opp til dere etter at folk har fått i seg burgera vøt. Sånn siden dere begyner å bli ferdig og det er siste mandags treffet i år. Hadde vært en knall avslutning.

 

Høres ut som en god ide! Ta en kolonne opp til verkstedet til Christer & Johan, gulvet er vel så rent at vi kan spise burgere på gulvet der også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten så vi skulle flytta treffet på McDon opp til dere etter at folk har fått i seg burgera vøt. Sånn siden dere begyner å bli ferdig og det er siste mandags treffet i år. Hadde vært en knall avslutning.

 

kommer innom litt utpå jeg.

 

gulvet ble driitbra.. :tilber:

 

Høres ut som en god ide! Ta en kolonne opp til verkstedet til Christer & Johan, gulvet er vel så rent at vi kan spise burgere på gulvet der også?

Ahh... det kunne vi ha gjort vøtt ,men var ikke på nett da dette ble skrevet (henta skap på gjøvik).

Men dere kan gjerne ta en kolonne til oss etter et Mcd treff :) Bare "litt" lengre forvarsel til next time ? hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke flere treff nå vet du. Var avslutningen i går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke flere treff nå vet du. Var avslutningen i går.

 

Vi skal jo møtes på McD på Berger én mandag i måneden utover vinteren, så det er jo langt ifra umulig at man stikker innom på veien hjem derfra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal jo møtes på McD på Berger én mandag i måneden utover vinteren, så det er jo langt ifra umulig at man stikker innom på veien hjem derfra ;)

 

Sorry OT men Berger? Synes jeg fikk med meg at det bare kom til å være i Sanvika utover jeg?

Får nesten vente til Ørjan kommer med oversikten for utfra div samtaler på McDon i går tror/vet jeg at det er flere enn meg som ikke helt vet hva som skjer fremmover nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry OT men Berger? Synes jeg fikk med meg at det bare kom til å være i Sanvika utover jeg?

Får nesten vente til Ørjan kommer med oversikten for utfra div samtaler på McDon i går tror/vet jeg at det er flere enn meg som ikke helt vet hva som skjer fremmover nå.

 

Han sa jo det igår, første mandag i mnd er det sandvika, 3. mandag i mnd'en er det mcd v/berger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i burgarn nå gutta TA med pils & sprit så super vi til isteden , vi har krakker og solstoler og snart en soffa før dere som sovner utover kvelden..Regner med "Chrille" har LCD'n på plass så det kan rulle litt gooo fin tysk mjuk porr under kveldens gang..Husk la kjerringer bli hjemme !! Hahaha..

 

Chrille er daton satt før ATTAKK FESTEN ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i burgarn nå gutta TA med pils & sprit så super vi til isteden , vi har krakker og solstoler og snart en soffa før dere som sovner utover kvelden..Regner med "Chrille" har LCD'n på plass så det kan rulle litt gooo fin tysk mjuk porr under kveldens gang..Husk la kjerringer bli hjemme !! Hahaha..

 

Chrille er daton satt før ATTAKK FESTEN ???

heh.. LOL :D

 

Men da spikrer vi dato her folkens !!

 

INNFLYTTINGSFEST i "Der værkste" lørdag 01.november fra kl. 19.00 og ut til de sene nattetimer... :D

Alle er velkommen, store som små.. vi fyrer opp gassgrillen til årets siste grillparty, så ta med mat og drikke. Grilling kan man gjøre selv her et etter egne ferdigheter, men er det noen som vil være kokk denne kvelden er det bare å melde seg her :)

Vi har noe stoler, samt sofa og bord vil være på plass - men greit hvis dere tar med seg en stol for dere som har mulighet.

Jeg skal fikse kake for anledningen :D :D

Skal få hengt opp stereo`n i taket, og mulig LCD`n samt PC til "jukebox".. Zohan - du fikser MUSIKK!!

PS! kulda begynner å komme snart, så jakke utover kvelden anbefales, da porten nok kommer til å stå en del oppe for dere som vil ut å røyke.. hehe.. men også for folk som vil inn :D

 

Vell møtt!!

 

Hilsen Krille og Zohan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i burgarn nå gutta TA med pils & sprit så super vi til isteden , vi har krakker og solstoler og snart en soffa før dere som sovner utover kvelden..Regner med "Chrille" har LCD'n på plass så det kan rulle litt gooo fin tysk mjuk porr under kveldens gang..Husk la kjerringer bli hjemme !! Hahaha..

 

 

Jøsses, jeg har jammen fri den dagen og selvfølgelig kommer jeg - kjærring eller ikke! Hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer!:D jeg kan være grillmester jeg: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer!:D jeg kan være grillmester jeg: vinke :

 

Gull dette Glenn , huser ju dine vellstekte pølser og burgere ifra Rudskogen jeg,, du som ikke tålte mine pils det vell hahahah... 6.0 % bjørner funker fint.

 

Vell møtt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg tar meg en liten tur da også ja :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo gøy ut, mulig jeg har tid, hoho..!! Stemmer for den tyske p0rren as!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gull dette Glenn , huser ju dine vellstekte pølser og burgere ifra Rudskogen jeg,, du som ikke tålte mine pils det vell hahahah... 6.0 % bjørner funker fint.

 

Vell møtt.

Jeg orka ikke å kaste av de som var igjen, så de bare lå der, Alle andre var jo fornøyd med maten;) hehe. Ja. det ølet smakte vondt: bråk : ta med corona selv jeg da jeg kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.