#151 Skrevet November 2, 2008 noen til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet November 2, 2008 siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet November 2, 2008 (endret) Og Siste er S2'n til Johan som ble flittig ruset iløpet av kvelden. Johan smilte fra øre til øre men de fleste andre var bekymret på turtallsperre rusing fra kald motor. Jeg fikk også beskjed om at hvis jeg ville låne den kunne jeg bare prøve den en tur noe jeg pent avslo da de fleste ink meg selv hadde godt over 1 i promille: rock : Kristoffet Smadheim vant vel kvelden såvidt jeg husker som blåste 2,8 på promille testeren før klokken var 23 på kvelden. Noe som også gjorde utslag i at han lå og rullet rundt på gulvet på ryggen ved flere anledninger utover natten. Da vil jeg bare takke alle som var der for en hyggelig kveld. Måtte det ikke bli den siste: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet November 2, 2008 :venner:Det var en bra fest med mye morro. Merker det godt på kroppen idag at jeg hadde det veldig festlig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet November 3, 2008 Takker for en heeeeelt konge fest "der værkste" komitèn har allerede nytt party under planlegging Stikkord som jul og nissekostyme er tingen hihi.. Var litt med vilje jeg "glemte" nøkkelen til skylinen hjemme hehe.., men skal love en liten sniklytt på lyden til neste fest.. vhoooff!! 1 stk Sony sorroundforsterker kaputt, men men... det får vi tåle Rydding er nesten ferdig, men litt vasking må til de nærmeste dagene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet November 3, 2008 Må vell legge inn noe jeg også da takk allesammen som møtte opp og mindre takk til dere som måtte få meg og Krille til og stede/vaske ligge på gulv , tømme drinker, etc etc. heheh.. men men , nå snakker vi om en fest komite som burde vært fint og ha da arbeidsopgaver kan førdeles litt. ?? Uansett dette var super kult ! Alt er ryddig og klar før ny attakk , trur faktisk S2n har fått kjørt sig litt og ? var ju nesten tom tank på søndag morgen når vi skulle starte ??? plus at en viss person ønsket og prøve mitt panser som sklie men det er ju nu som så når vi har en fristende bil i garasjet hi hi hi .. TAkk igjen og velkommen åter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Desember 9, 2008 (endret) Så var det på tide at gutta satte i gang med maling, og resultatet ble vi ganske fornøyd med ja :) Hva synes folket ? Mulig det står her ett sted, men spør likevel.. Hva har dere malt gulvet med? Vanlig hvit maling eller epoxy? Åssen ble underlaget etterpå, veldig "hardt" fortsatt eller? Edit: Så dere brukte Epoxy nå, hvor handlet dere og hva koster sånt om dagen? Nok til og dekke hele gulvet hos dere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Desember 12, 2008 En liten Update.. PASSE KALDT HER INNE NÅ!!! MEN GUTTA HAR JU BESTILLT EN VARME KANON 30 kw burde holde plus den går på diesel , etter jeg har "pillat" lite så skall den nok levere 70-80kw hi hi hi .. Blir knall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Desember 12, 2008 har du/dere bestilt diesel enda? jeg tenkte å gjøre det snart.. bestiller vi samtidig så får vi enda bedre pris (volum) vi fikk endelig våres til å funke forrige dagen, 80kw og 15-20 grader inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Desember 12, 2008 ikke verst .. heheh.. hva er dette før maskin ?? noe slik vi skulle hatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Desember 13, 2008 det er ett godt gammalt kokoverk fra 1978 ble brukt til å varme silo, låver og varme flymotorer (det blir de fortsatt brukt til idag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Mai 21, 2009 Litt attack i "der værste" i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Mai 21, 2009 Hva i heite er det som står på Skyline... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Mai 21, 2009 Hva i heite er det som står på Skyline... Synes den var bra jeg... Mulig Christer har startet en liten bedrift utenom sesongen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Mai 21, 2009 Hva i heite er det som står på Skyline... Hehe.. var bare sponsor i forrige sessong I løpet av denne sessongen står det Dekkskift.no der seff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Mai 25, 2009 "LANGSYNTE HJELPER DEG , DOG IKKE PÅ BANEN" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mai 28, 2009 Attackmekk i natt.. Ready 4 RACE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Mai 28, 2009 så deg når jeg stoppa innom shell i dag likte bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Juni 2, 2009 Krille Parkerte S2 , S4 AAN , S4 B5 , RS4 B5 , RX7 , Cosworth , Volvo Turbos , Bmw Turbos , etc . Hvor kommer denne SW ifra tru ??? Hm...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Juni 3, 2009 Og hvor mye gir egentlig denne SW? Christer vet jo ikke selv. Men du burde jo vite:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Juni 3, 2009 Og hvor mye gir egentlig denne SW? Christer vet jo ikke selv. Men du burde jo vite:) Orginal 200 hk / 280 NM med Chipsenter chip = 350 NM (målt). Ca 260 hk et sted. Bilen skal benkes på Bugrun hvis jeg får muligheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Juni 15, 2009 I dag Bremses S2`n til Johan Første drag 509 HK og 611 NM på hjula...: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Juni 15, 2009 Da er S2`n ferdig justert og bremsa.... Dette er tall på drivhjul, dvs motor har ca 15% høyere en disse tallene. 616,4 HK 761,3 NM Blir vel litt testing i kveld gitt... hehe... ATTACK NU!! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Juni 15, 2009 Da er S2`n ferdig justert og bremsa.... Dette er tall på drivhjul, dvs motor har ca 15% høyere en disse tallene. 616,4 HK 761,3 NM Blir vel litt testing i kveld gitt... hehe... ATTACK NU!! : rock : Syke satan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Juni 15, 2009 Da er S2`n ferdig justert og bremsa.... Dette er tall på drivhjul, dvs motor har ca 15% høyere en disse tallene. 616,4 HK 761,3 NM Blir vel litt testing i kveld gitt... hehe... ATTACK NU!! : rock : Grattis bra aa se at fikk ordnet intercooleren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...