Oslo: Der Værste - Tråden om Christer og Johan`s mekkelokale

Anbefalte innlegg

Når Johan først sa han hadde blitt med i 600 klubben tenkte jeg FETT. Men han nevnte ikke at det var 600 på hjula da. Det er jo bare sykt. Det er over 700 i motoren det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ju si at jeg er noe skuffet før all den runk tiden du lagt på denne bilen , HALLO ikke engang 650 på hjula Johan.

Bare fleiper Svensken Brutal rå effekt fra GARASJEMEKKET som vi har kødda med . Lønner sig med sene kvelder på Skedskom og Attakk musikk på full pupp. Grattis.!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si nakkahåra reiser seg enda.... WEEEEE :D

Må ærlig si jeg NÅ SLITER med å holde følge med S2`n med Sciroccoen rundt Rudskogen ass.. for FY F... dette går !!!!!

708 HK og 880 NM i motor funka som bare juling og føles nesten ut som du blir påkjørt bakfra når johan ga gass i går... :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det lukta litt rart i den idag ?? Kunne du ikke holdt deg til du kom hjem a Krille :bs::shf:

Som sagt livet begynner etter 2 kg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det lukta litt rart i den idag ?? Kunne du ikke holdt deg til du kom hjem a Krille :bs::shf:

Som sagt livet begynner etter 2 kg.

:nana: hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skall levere 650 på hjula uten større invendinger , kjiipt at Precision Turbon ikke kunne vært benyttet under Mandag før da hadde du fått sett dem resultaten ganske lett ;) Turbon vi bremsa med hadde ju allerede pusteproblemer ved 560-570 hk. Neticsen vet ju helt klart at den lever før og si det sånn : rock :

Det er ju bare begynnelsen på Garasjemekk Audin. ;)

Jeg må ju si at jeg er noe skuffet før all den runk tiden du lagt på denne bilen , HALLO ikke engang 650 på hjula Johan.

Bare fleiper Svensken Brutal rå effekt fra GARASJEMEKKET som vi har kødda med . Lønner sig med sene kvelder på Skedskom og Attakk musikk på full pupp. Grattis.!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johan... Legg ut filmen fra når vi "sviner" fastone.se gutta på rudskogen da !! ;) Vil se...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen er før lang krille , ? men kan prøve da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D

Bra Christer. Tullingen i RS'n holdt på å kjøre rett inn i meg da han kom i 100 utfra bensinstasjonen rett før Rudskogen. Nesten synd jeg rakk å stoppe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sku nesten tatt en liten grillings her snart nå innen sommern er over , noen som er klare el ?

Ev pilse litt og ljuge dritt om overdreven effekt i bila våres :) høres ikke dette som en plan.

Mulig vi kan kappe litt i Krille's Scirocco , han er ju på jakt etter å lette den enda mer : klø :

Forslag før dato . ?

Dere bestemmer.

//

Zohan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER i USA nå og disse var klare før "Der værste" fest umiddelbart da jeg spurte ;)

hooters6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei to stykker til ,di spurte så pent at. :P

images.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint du har fantasien i orden Johan ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dønn seriøs jeg som vanlig. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har stabla om litt i verkstedet, så blitt plass til en ekstra bil der nå... :)

Står en Kevlarbredda S2 og venter på johan skal komme hjem nå.... :D

Stygt redd for det blir litt party nå snart !! hehe..:evil:

CIMG1942.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt widebody kit til Knut Erik Jacobsen, liker du denne el ;)

Chipsenter.no tar hjem dette på bestilling for den kravstore

J

btw fet som desktop check it out.

extreme-golf-iv-car-wallpaper.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg flytter til Longyearbyen fra nyttår, samt skal bygge meg verksted hjemme på tomta her i Fetsund til våren, blir min halvdel i dette verkstedet ledig fra rundt mai mnd en gang.

Er mulig å kjøpe løftebukken som står der også, ved interesse. 20.000,- slik den står, f.montert og godkjent.

Ta kontakt med Johan her da det er han som du/dere skal leie sammen med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

attachment.php?attachmentid=107588&d=122

Slik det ser ut for den som lurer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det ny mann på min plass her fra nyttår..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.