Problemer med spissing ved 35mm senk?

Anbefalte innlegg

Jeg var innom et verksted her hjemme i går, og spurte hva de skulle ha for å montere mine 35mm Weitec fjærer, og hva de skulle ha for å stille spissinga på den etterpå.

Da svarte han meg at han tvilte på det gikk an å montere 35/35mm senk på den bilen. For det var visst ikke et normalt tall å senke? Han sa at jeg ville få problem med spissingen bak, men hvis jeg senket den 40mm så ville det gå helt fint??

Jeg sjønte ingenting av det. Er det noe i det han sier? Eller er det bullshit?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rett og slett bullshit. Finn ett seriøst verksted å gjør det der heller, evnt. skift fjørene selv og lever bilen til 4-hjulskontroll, justering av lykter og lastavhengig ventil på ett verksted (nødvendig for å få senk godkjent hos biltilsynet).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dat var det jeg og trodde. Meg og en kompis skal bytte de hos han, så det er ikke noe problem. Rekner med jeg får de godkjent, felgene hadde et avvik på 2.02%, og bilen senkes kun med 35mm. Kan ikke skjønne at noe skal være galt da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.