Anbefalte innlegg

Noen som har hatt av dørtrekkene på A6 4F?

Skulle hatt av både foran og bak. Gjelder avant men det er vel sikkert likt på begge utgaver.

Har ikke sett på dette enda men tenkte hvis noen hadde gjort det før så trengte ikke jeg og forske på det. kunne jo hende det var noe man burde være forsiktig med eller no og.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å skifte på min (fra stoff til skinn) og det er relativt enkelt.

Tatt fritt fra minne :

1. Vipp av dekorlister, begynn inderst. Ytterst er en "hake" som må lirkes litt. Sitter festet med klips. Etter den er av, skrur du ut 2 skruer.

2. En skrue er bak gitteret til diskant høyttaleren, jeg tok en tynn skrutrekker og vippet det forsiktig ut. Ett tips bak er å vippe ut den inderste delen av gitteret først og så vipper du det ut.

3. En skrue er under håndtaket, NB: LANG skrutrekker.

4. En skrue er nederst på døra.

Så fant jeg ett "hakk" under pakningsgummien, stakk inn ett skrujern og dro rett ut. Sitter ganske godt. Dra ut nedre kant en ca 20 cm og så dra hele dørtrekket oppover.

Noen klips bør du muligens skifte, jeg ødela etpar. Men det er vel ansett som forbruksvare.. :)

Etter løsning må du ta ut ledning til diskant og til vindushever osv. Fremme er det en "vippesikring" som må løftes for å få ut ledningen og bak er det en "sikringsanordning" som du trekker rett ut.

.arve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott.

Takk skal du ha.

Da har jeg noe og se etter. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på at du må også ta av "bowden cable" eller piratkroken :) som du åpner døren med. Ta den ut av holderen og tre den av..

.arve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er greit nok, dette ser jeg. har hatt av noen dørtrekk.

tenkte mest på og få løsnet det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mulig å ta av bare den som man drar i når man lukker døra uten å ta av hele dørtrekket?.jeg må ha ut bryteren til vindusheisen.noen som vet hvordan den er bygd opp.eventuelt en "sprengttegning"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.