#1 Skrevet Juli 25, 2008 fant nettopp ut at det er en bolt som har spist opp gjengene 9mm inn i bolt hullet på navet... på noen andre biltyper så går det ann og skru av kalipper og vri skiva, sånn at det kommer nye bolthull fram... er jeg så heldig her?? et annet alternativ jeg kunne gjøre, er og få tak i en bolt som var 9mm lenger enn de vanlige, det skulle vel ikke være noe problem?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2008 Det er bare 5 hull i navet ditt. Har du brukt for korte bolter? Boltene skal alltid gjennom navet pluss litt til. Du kan få satt inn nye gjenger, men det er sannsynligvis ikke så mye værre å bytte hele navet, eller kanskje hele fjærbeinet, det er endel av disse på høggere rundt omkring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2008 Det er bare 5 hull i navet ditt. Har du brukt for korte bolter? Boltene skal alltid gjennom navet pluss litt til. Du kan få satt inn nye gjenger, men det er sannsynligvis ikke så mye værre å bytte hele navet, eller kanskje hele fjærbeinet, det er endel av disse på høggere rundt omkring. de boltene som står på er ikke så lange at de går gjennom hele navet tror jeg.. virker ikke sånn siden jeg kunne hatt en bolt som var 9mm lenger... jeg hadde egentlig håpet og slippe å bytte navet, for kansje en lengre bolt hadde gjort susen... men jeg får se om jeg får tak i lenger bolt, eller så må jeg vel kjøpe et nav en plass.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...