#1 Skrevet Juli 25, 2008 er det noen som kan hjelpe meg med og forklare hvor og hvordan vi fyller ac gass på en audi s4 c4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2008 det er ikke bare bare å fylle gass på en bil. det skal inn med et spesielt trykk osv. veit at på de litt eldre sbilene så sitter den en påkobling rett ved siden av radiatoren og en under dekselet helt opppe ved viduet på passajersiden. men, jeg vil anbefalle deg at du lar fagfolk gjøre dette. de veit også hvor disse sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2008 Jeg mener at på R12-anlegg (til slutten av '93?) må man ta løs trykkbryteren under 'vindusblekket' for å koble seg til, men på R134 er det egne stusser til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2008 Stemmer med siste. På R12-anlegget må man skru ut en trykkbryter for å koble seg innpå lavtrykkssiden. Husk også at det er meningsløst å fylle gass på et anlegg som er tomt uten å finne og fikse lekkasjen først. Man må uansett vakuumere først, og om anlegget ikke holder vakuum i flere dager er det for mye lekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2008 det er en som jobber med det på ford så skal gjøre det. det er en venn av meg så det er gratis:p men den bryteren jeg snakket om er det den som ligger under plasst dekselet på pasasjer siden? vis det er noe gass i systemet vil ikke det gå ut når jeg åpner der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2008 Jepp, under 'vannavviseren, eneste tilkoblingen som er synlig. Tar vel ikke helt feil hvis jeg påstår at det er en ventil der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2008 konge dette skal sjekkes i morgen:) takk for hjelpen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...