#1 Skrevet Oktober 21, 2004 Nå braker det løs! har vært litt små plukk men no så skal det virkelig pussest opp. til nå har jeg fått skiftet alle foringer og tatt litt rust. men vær du sikker! det er mer!! her er noen opplysninger: kjøpte en golf 2 gl 87 mod som var ombygd til 91 mod tdk med alt drivverk og satt på ett komplett g-60 styling pakke. senket ca 45-45 med . dette betalte typen min 28 000,- som bursdags gave på 18 års dagen min. til nå så har vi skiftet foringer foran og bak. trommel, bremse bånd, hånbrekk vaier og lager bak. tatt noe nødvendig rust sveising på ene demper tårnet bak. skaffet tüv godkjenning til senke settet. montert noen blå lys både inni og under bilen, blandt annet inni dashbordet. i tillegg så er dashbordet under ommøblering. skaffet nye dører idag, 88-mod, og en ny skjerm. og kronen på verket blir ny lakk. samme farge da det er minst arbeid og det er ikke den styggeste fargen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2004 her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2004 her er rust sveisingen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2004 her er dashbordet foreløbig: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2004 Ser veldig bra ut det der. Og jeg likte tittelen Team Grasjor. : flau : Lykke til med det videre arbeidet med prosjektet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2004 i dag får jeg nye frem dører.... jippi gjord en knall bra deal på to dører og en skjerm... sweet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2004 Fin farge på bilen din da, behold den! Synes ikke helt om den plastikksaken som lå på panseret da, men det er sikkert bare meg Du burde prøve å få tak i noen G60 dørlister, de er litt mindre enn listene du har nå. Kult navn på prosjektet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2004 Høres bra ut, lukke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2004 plastikken på panseret skal vekk!!! skal ordne et scoop til intercooleren. noen forslag til panserpryd? (som kler golfen!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2004 Ta en titt her. http://www.streetdesign.no/?go=universal&gr=96&kat=703 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 21, 2004 noen som vet hvordan mann måler komprisjon på en diesel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 21, 2004 trenger spacer til golfen min. hvor får jeg tak i dette i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 21, 2004 sikle sikle....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 21, 2004 Mye fin styling til Golf II gitt.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 21, 2004 det er ett hav av deler til golf 2 ja. fant angle eyes til den no nettopp. 1600 skulle de ha for de!!! men først skal jeg se om det går ann og lage selv. så ei oppskrift på hjemme laga her på forumet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 22, 2004 Ok.. men angeleyes er jo BMW da!! Kan ikke si meg helt enig i at det passer golf men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Linn Arntzen trenger spacer til golfen min. hvor får jeg tak i dette i norge? http://www.felgimport.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 22, 2004 Spacere får du også tak i på Bilxtra, Bilspectra, Dekkmann og evt http://www.vwcarconsult.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 23, 2004 i dag var jeg og gjorde noe drastisk på golfen. etter lang tid irritasjon på hånbrekket, så bestemt jeg meg for og finne ut hvorfor det ikke fungerte helt bra. etter at jeg skrudde av tromlene bak og funderte lenge på hva som kansje var feil. jeg hadde noen teorier, men jeg kom frem til at noe var gale med tromlene. etter nærmere inspeksjoner så fant jeg ut at tromlen hadde skrubbet mot boltene som holde bremse skjolde på plass. etter litt utfresing av tromelen så fungerte håndbrekket som aldri før. noen som har hatt lignende feil på golfen sin?? også begynt jeg og demontere ny dørene til golfen. litt oppretting og sparkling så kan de lakkerest. skal få tak i m3 speil tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 23, 2004 disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 23, 2004 noen som vet hvor jeg kan få tak i carbon film til og legge på utvendig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 23, 2004 pen nok farge spør du meg, men liker ikke scoopene (men har du jo sagt skal vekk), og 90 fangerne bør jo lakkeres, uansett stemmer jo ikke dørene på bildet med 90 looken, men det gjør du kanskje noe med nå siden du ser på M3 speil? Virker jo som du driver og pusler med de rette tingene da, så lykke til videre PS! Sånn diffusor blir vel snøskrape?? PS2! Bonrath grill (du trenger kanskje alle 4 lyktene?) og fjerning av 16V listen ser litt cleanere ut på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 23, 2004 uansett stemmer jo ikke dørene på bildet med 90 looken, men det gjør du kanskje noe med nå siden du ser på M3 speil? [/b] nye 88 mod dører er annskaffet. de ble plukket ned i går for sparkling og lakkering.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 28, 2004 dette er ny dørene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 3, 2004 det har blitt en liten stopp i prosjektet nå for at typen min har fått innkalling til militære. så vi må kansje muligens selge golfen vi må finne ut hva skal gjør innen ei kort tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...