Stavanger: Velkommen til Stian som ny lokallagsleder!

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

Som de fleste vet, skal jeg vekk ett år til østlandet, og har dermed ikke muligheten for å være lokallagsleder for dere lenger. Etter et styremøte igår kom vi da frem til at nåværende nestleder automatisk flytter opp i min posisjon om han ønsket - noe han gjorde. Dermed vil jeg ønske velkommen til Stian Egelandsdal som ny lokallagsleder i Norges beste fellesskap og lokallag!

Jeg synes personlig (og er nok ikke alene om det) - At dette lokallaget har blomstret som bare juling i år. Vi er på rett vei når det kommer til sosialt samvær, og har blitt en veldig, veldig stor og god gjeng. Dere så jo bare i år. Vi var 12-13 bilen kontra 3 året før. Dette er utrolig bra! Jeg ser for meg at denne gjengen bare kommer til å vokse fremover, og ser frem til å møte de fleste av dere på Rudskugen i august!

Er nesten litt lei meg for å forlate dere, og kommer til å være misunnelig på alle de kjekke sammenkomstene og treffene dere har å se frem til i høst!

Vel møtt Stian, og takk for meg!!

Mvh

Rune Hagelin

Avtroppende Lokallagsleder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her jag. Takk for velkomsten. :) Skal gjøre mitt beste for at lokallaget skal fortsette oppturen. Ska prøve å få te litt annet enn bare lokallagsmøtene på kvadrat utover og. Dette blir bra! :)

Men nå må eg ut å skru passat. :)

Mvh Stian Egelandsdal

Ny Lokallagsleder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune, lykke til i Lillestrøm

Stian, lykke til i den nye sjefsrollen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen som SJEF Stian! Hehe.. Tror vi skal få til mye bra fremover. :)

Rune: Mange netter vil jeg gråte i savn! Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur til Lillestrøm Rune! Blir nok ikke lenge før det blir avlagt et besøk.

Gratulerer som ny lokallagsleder Stian!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så masse Stian, lykke til.. :)

Lykke til i Lillestrøm Rune, måtte du vende fort tilbake..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til begge to.

Spesielt deg rune: martins kan være hardt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulera då stian:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Stian

Ha et fint år i Lillestrøm Rune, men pass på, for plutselig har vi lokallagsmøte uttafor leiligheten din og da er det bare å finne fram kaffetrakteren :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera å lykke te Stian!

Å Rune: Lykke te i Lillestrøm, men bare så du vet det så trenge du ikkje føla deg trygge for det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera som ny lokallagsleder Stian.

Å til deg Rune !

Lykke til i "Small Power" (Lillestrøm). Du komme vel til bage til stavanger igjen ei gong ?

Kjekt å bli kjent me deg Rune. Eg har oppfatta deg som ein trivelige kar ;) !!!!!

Snakkes på Skogen vertfall...Ser fram til det : rock : !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.