#1 Skrevet Juli 25, 2008 Hei godtfolk! Som de fleste vet, skal jeg vekk ett år til østlandet, og har dermed ikke muligheten for å være lokallagsleder for dere lenger. Etter et styremøte igår kom vi da frem til at nåværende nestleder automatisk flytter opp i min posisjon om han ønsket - noe han gjorde. Dermed vil jeg ønske velkommen til Stian Egelandsdal som ny lokallagsleder i Norges beste fellesskap og lokallag! Jeg synes personlig (og er nok ikke alene om det) - At dette lokallaget har blomstret som bare juling i år. Vi er på rett vei når det kommer til sosialt samvær, og har blitt en veldig, veldig stor og god gjeng. Dere så jo bare i år. Vi var 12-13 bilen kontra 3 året før. Dette er utrolig bra! Jeg ser for meg at denne gjengen bare kommer til å vokse fremover, og ser frem til å møte de fleste av dere på Rudskugen i august! Er nesten litt lei meg for å forlate dere, og kommer til å være misunnelig på alle de kjekke sammenkomstene og treffene dere har å se frem til i høst! Vel møtt Stian, og takk for meg!! Mvh Rune Hagelin Avtroppende Lokallagsleder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2008 Se her jag. Takk for velkomsten. Skal gjøre mitt beste for at lokallaget skal fortsette oppturen. Ska prøve å få te litt annet enn bare lokallagsmøtene på kvadrat utover og. Dette blir bra! Men nå må eg ut å skru passat. Mvh Stian Egelandsdal Ny Lokallagsleder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2008 Rune, lykke til i Lillestrøm Stian, lykke til i den nye sjefsrollen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2008 Velkommen som SJEF Stian! Hehe.. Tror vi skal få til mye bra fremover. Rune: Mange netter vil jeg gråte i savn! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2008 God tur til Lillestrøm Rune! Blir nok ikke lenge før det blir avlagt et besøk. Gratulerer som ny lokallagsleder Stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2008 Gratulerer så masse Stian, lykke til.. Lykke til i Lillestrøm Rune, måtte du vende fort tilbake.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2008 Lykke til begge to. Spesielt deg rune: martins kan være hardt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2008 gratulera då stian:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2008 Gratulerer Stian Ha et fint år i Lillestrøm Rune, men pass på, for plutselig har vi lokallagsmøte uttafor leiligheten din og da er det bare å finne fram kaffetrakteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2008 Gratulera å lykke te Stian! Å Rune: Lykke te i Lillestrøm, men bare så du vet det så trenge du ikkje føla deg trygge for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 25, 2008 Gratulera som ny lokallagsleder Stian. Å til deg Rune ! Lykke til i "Small Power" (Lillestrøm). Du komme vel til bage til stavanger igjen ei gong ? Kjekt å bli kjent me deg Rune. Eg har oppfatta deg som ein trivelige kar !!!!! Snakkes på Skogen vertfall...Ser fram til det !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...