#1 Skrevet Juli 25, 2008 Jeg kjører nedover Fredagen 15 August. Kanskje tidligere. Flere som skal nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2008 Regner med at jeg også drar på fredagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2008 Regner med at jeg også drar på fredagen. Slå oss sammen på vei nedover da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2008 Slå oss sammen på vei nedover da? Jepp, satser du på einsern nå og eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2008 Jepp, satser du på einsern nå og eller? hehe Vel, da må det motoroverhaling til Eventuelt ny motor. Men har veldig lyst ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2008 hehe Vel, da må det motoroverhaling til Eventuelt ny motor. Men har veldig lyst ja Spørs det ja Får se om jeg ikke kjører Golf nedover jeg også da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2008 Ingen flere som skal nedover herifra altså? Telt på deg denne gangen eller Helge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2008 Nei. Blir nok hotell tenker jeg. Kone og Barn blir mest sannsynlig med nedover så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2008 Okei. Tenker det blir noe slikt på meg også. Har du tips til hoteller i nærheten? Var på Sarpsborg Quality & Badeland nå under gatebilhelga, fint hotell, men alt for dyrt for min del nå igjen hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2008 Nei, men skal sjekke opp litt. Kan jo komme tilbake på det om jeg kommer over noe ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 4, 2008 jeg henger meg trolig på nedover å,bare det klaffer med jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2008 jeg kjører nok ikke før fredagnatta eller tidlig tidlig lørdag, grunnet begravelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 12, 2008 Kunne tenkt meg å stukket nedover jeg også. men kjerra er ikke helt i form ennå .. kanskje det fikses til helga med ny LMM.. vi får sjå.. uansett skulle jeg vært innom chipsenteret i lørenskog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 13, 2008 Nå vet jeg ikke med resten av dere. Men jeg kjører ialefall tidlig Fredag. Rundt klokken 09.00 til 10.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 13, 2008 Jeg kjører natt til lørdag. Så er vel der til lørdagsmorgenen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...