#1 Skrevet Juli 25, 2008 Jeg lager en tråd hvor vi kan legge bilder vi har tatt av alle mulige biler verden over. Det kan være drømmebiler, gamle klassikere eller bare sjeldne. Eneste kriteriet er at du har tatt bildet Jeg vet vi har en tråd om vanlige fotografier og en om "du gjør det feil - bilutgave", men denne tar for seg bilbilder i en normal setting, eller bilder av biler du kanskje har vært så heldig å se/prøve etc. Viper-bilder og Mosh-girl trengs heller ikke, forresten - har egen tråd om det også Jeg fyrer løs med litt av hvert: A8 W12 "old school". Kjøpt av Ingolstadt for en slikk og ingenting der den gikk som representasjonsbil for VIP-kunder etc. Fy flate for et skyv!! Diverse biler fra utstilling på Aker Brygge en sommerdag for noen år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2008 Forts. Sommerdag Aker Brygge år siden: Ford er ok noen ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2008 Forts. Porsche + Maserati Audi Og et smykke: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2008 En heftig klassiker: Tar med denne også, tøff cayenne: mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2008 Nice - keep'em coming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2008 Eneste jeg er fornøyd med: Og før noen begynner med "er ikke vits med copyright osv", bildet ble lånt av en nettavis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2008 Liker gamle yankere, håper på en sommerbil jeg også når jeg blir eldre ( =har råd til vedlikehold ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2008 Såg denne utføre den lokale MIX-kiosken mangler desverre litt av sjarmen i form av OZ Opera felgene Åsso såg eg denne på Pikes Market i Seattle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2008 noen fra AvD Oldtimer Grand Prix på Nürburgring i fjor... Isdera Schuemachers svar matte Enzo Porsche F40 Ferrari Lamborghini; Diablob GT, Gallardo Superleggera, Countach SP5000 M1 Race - Nordschleife edition F612 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2008 Hadde denne i sommer: Shelby GT-H med 4,6 V8 325hk ...og 1,8T går fortsatt dårlig syntes jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2008 Nå begynner tråden å få mange flotte bilder - bare å fortsette :) Hadde denne i sommer: Shelby GT-H med 4,6 V8 325hk...og 1,8T går fortsatt dårlig syntes jeg... Du er klar over at jeg har tenkt samme tanken når jeg skal til statene neste år - GT-H var nytt for meg, den var rålekker, men ihvertfall noe i samme bane : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2008 Såg denne utføre den lokale MIX-kiosken mangler desverre litt av sjarmen i form av OZ Opera felgene Er ikke dette Gamle til Ben Øye da?] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 31, 2008 Er ikke dette Gamle til Ben Øye da? Akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 31, 2008 Såg denne utføre den lokale MIX-kiosken mangler desverre litt av sjarmen i form av OZ Opera felgene Han hadde ikkje Opera men Leonardo, og dei koster mykje meir:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...