Anbefalte innlegg

Har nå montert mitt FK Sport edition + på Golf III VR6.

Nydelig kjørekomfort på settet.

Men, er det noen som har god peiling på hardhetsjusteringen på disse?

Kan jo skru knotten i det uendelige, ikke bare 6 trinn lissom.....: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå montert mitt FK Sport edition + på Golf III VR6.

Nydelig kjørekomfort på settet.

Men, er det noen som har god peiling på hardhetsjusteringen på disse?

Kan jo skru knotten i det uendelige, ikke bare 6 trinn lissom.....: dum :

Lurer på akkurat det samme.. Kan skru og skru... spørs om det bare skal skrus til den står på 6, uavhengig av hvor mange runder man har skrudd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på akkurat det samme.. Kan skru og skru... spørs om det bare skal skrus til den står på 6, uavhengig av hvor mange runder man har skrudd?

Mulig ventilen som regulerer trykket går fra 1-6, og sterter på 1 igjen på neste runde.

Men er jo vanskelig å vite hvor man starter, og vanskelig å vite hvor den enkelte demper står, når det ikke er en stopp et sted.

Ønsker flere innspill her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig ventilen som regulerer trykket går fra 1-6, og sterter på 1 igjen på neste runde.

Men er jo vanskelig å vite hvor man starter, og vanskelig å vite hvor den enkelte demper står, når det ikke er en stopp et sted.

Ønsker flere innspill her.

JA.. da er vi 2...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, tok en telefon til FK i dag siden jeg ikke har testet det på noen av våre biler enda. (kommer på Prosjekt "rabbit4sale")

Knotten som det skal justeres med skal presses ned til du hører et KLIKK, så skal det fungere som normalt. OM det ikke skjer noe der heller så gi meg beskjed så skal jeg se hva jeg får til..

Rune: Stabstaget ditt bak til Golfen ble sendt i dag. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat samme settet på min passat... Lurte litt på det samme ved montering, men fant ut at når man klikker justeringsknotten på plass, så kan man vri så mange ganger man vil, men det tallet som det indikerer blir korrekt likevel....

Prøvde nemlig å sette på det stiveste, og det ble litt i overkant for familetralla mi:p:p Og etter justering ala det Håkon nevner så blei det meget bra....

Er veldig fornøyd med settet...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på det samme men bare mpå FK highsport om det går and å juster hardheten på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på det samme men bare mpå FK highsport om det går and å juster hardheten på?

Highsport har ikke justerbare dempere, så det går desverre ikke.

Fra FK så er det Sport Edition +, Königsport og Silverline X som har hardhetsjustering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.