#1 Skrevet Juli 25, 2008 hjelp bilen min er syk.... mister ladetrykket når jeg gir gass... det går fra 0,5 til 0,3... skjønner ikke hvorfor den gjør det? er det noen som har vag-com som kan være så snill å hjelpe meg.... er min første audi a4 1,8t... så har ikke så veldig mye peiling... stor takk på forhånd:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2008 hadde vert greit i vite hvor du holder til da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2008 holder til på skedsmokorset/lillestrøm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2008 ok. skulle gjerne hjulpet deg men holder til i nord. ble bilen plutselig slik? høres ut som om den har gådd i nødmodus, dvs at bilen kjører på halv effekt når en komponent gir feilmelding. har du merket noe på kjøringen eller oppførselen på bilen før dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2008 den har fusket litt på tomgang... men ikke noe spes uvanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2008 men du får fortsatt ikke opp ladetrykket? er den chippa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2008 den er helt orginal bare satt på luftfilter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2008 vanskelig å si noe siden du bare merker tomgang. men det høres ut som om du har en defekt luftmengdemåler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2008 håper det bare er det hehe... men vet du om noen som har vag-com her på romerike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2008 bare klikk inn på diagnose siden å spørr.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2008 Kan vedde en femmer på at det er Luft medngde måleren din som er på bærtur... Jeg slet med at jeg mistet trykket i min 1,8T (apu) og byttet resirk og N75 uten resultat. Bilen ble frisk når jeg byttet Lmm... Jeg har forresten Vag-com men ser ikke hvor i verden du bor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 26, 2008 Kan vedde en femmer på at det er Luft medngde måleren din som er på bærtur... Jeg slet med at jeg mistet trykket i min 1,8T (apu) og byttet resirk og N75 uten resultat. Bilen ble frisk når jeg byttet Lmm... Jeg har forresten Vag-com men ser ikke hvor i verden du bor håper det bare er det hehe... men vet du om noen som har vag-com her på romerike? Der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 31, 2008 det var nok ikke lmm har byttet den men det er fortsatt det samme.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 31, 2008 hjelp bilen min er syk.... mister ladetrykket når jeg gir gass... det går fra 0,5 til 0,3... skjønner ikke hvorfor den gjør det? er det noen som har vag-com som kan være så snill å hjelpe meg.... er min første audi a4 1,8t... så har ikke så veldig mye peiling... stor takk på forhånd:tilber: Se på avstengningsventilen som står i intercooler.. Pleier å komme hull i den.. Kjekk også alle vakumslanger for lekkasje.. Vil tro vakuum systemet ikke fungerer skikkelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 31, 2008 legger den her jeg Alexander Fra VCDS: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 31, 2008 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation Possible Symptoms -Reduced power output -Limp mode Possible Causes -Boost Pressure too High -Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking -Charger Pressure Control defective -VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck -Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Possible Solutions -Check Hoses/Pipes to/between Components -Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) -Check / Clean / Replace Charge Pressure Control -Check / Clean mechanism for variable nozzles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...