#1 Skrevet Juli 26, 2008 Heisann! Skulle nulle ut airbaglampa på golfen etter setebytte, og fant da ut at jeg har fått feil på slepering på rattet, så feilen ville ikke slettes... Ringte møller bil ryen, og de hadde to forskjellige sleperinger... en til ca 1700,- og en til ca 250,- Ganske drøy prisforskjell her, derfor vil jeg gjerne kjøpe riktig del. Begge het noe sånt som "slepering med tilbakestiller" Har dere noen erfaringer her? er det lett å se feilen hvis jeg tar av ratt og deksler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2008 Enkelt svar, den billige er til ratt uten airbag, den dyre er til ratt med airbag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2008 akkurat, så enkelt ja... Så da må jeg altså punge ut med 1700 spenn for dette...nedtur. Regner med det ikke er noe som går an å fikse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2008 akkurat, så enkelt ja... Så da må jeg altså punge ut med 1700 spenn for dette...nedtur. Regner med det ikke er noe som går an å fikse? Det går ikke an å fikse nei, men det finnes jo alternative steder å handle originale deler enn hos din lokale VW-representant, som dermed sannsynligvis kan gi deg en noe billigere pris. F.eks. Bilomsetningen på tlf 3723 6666 (klubbrabatt) eller kanskje hos NBS? Delenummeret er forøvrig 1H0 959 653 E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2008 takk for raskt svar, skal prøve å ringe dem med en gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2008 Du må nok vente til mandag for de har nok lørdagsstengt regner jeg med. Vil faktisk anbefale deg å ringe dem på tirsdag, for mandagen pleier å være veldig hektisk der, med utsendelse av et lastebillass med varer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2008 akkurat, greit å vite... da ringer jeg de på tirsdag, og håper de er billigere enn møller: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2008 NBS hadde ikke... har ikke sjekka bilomsetningen enda... Men det er ikke noe jeg sted man kan kjøpe dette nytt, annet enn møller? NBS er jo brukte deler, og da vet jeg ikke om den delen jeg kjøper er noe bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2008 Bilomsetningen leverer nye originaldeler, de importerer selv fra kontinentet. Møller er deres største kunde Bare å ringe dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2008 NBS hadde ikke... har ikke sjekka bilomsetningen enda... Men det er ikke noe jeg sted man kan kjøpe dette nytt, annet enn møller? NBS er jo brukte deler, og da vet jeg ikke om den delen jeg kjøper er noe bedre... http://www.hovwdiaudi.dk går det ann å handle billig. Men er 7 dagers levering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 1, 2008 takk for kjappe svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...