#1 Skrevet Juli 26, 2008 Barnevognekspressen stoppet 2,5m etter start, etter en diagnose kom det frem at motorstart hindret av startsperre, har slettet feilkoden, men fortsatt vil den ikke starte. Etter litt søking her på forumet ser jeg de fleste som har hatt liknende problemer opplever at motoren starter for å så stoppe igjen, og etter litt fikling med nøkkelen så fungerer det igjen. Hos meg ble det stopp og nå drar den kun rundt på starteren:o Jeg har prøvd med begge nøklene, men fortsatt samme resultat. Noen som har tilgang til "familiealbumet" som kunne funnet dette delenummeret til meg på lesespolen, og kanskje noen vet ca. pris også? Hvis jeg bytter denne delen selv må jeg få kodet om nøklene, kjøpe nye nøkler etc? På forhånd takk:) Edit: Golf3 1,6 AFT 1996modell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2008 er vel noen som har hatt denne spolen ute og renset kontakter etc også? kanskje greit å prøve før man bestiller nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2008 Vel, joda, men det er lite som tyder på dårlig kontakt, det er bare helt dødt:o Skal ta meg en titt på det igjen imorgen, ledningen til spolen er godt gjemt oppi dashbordet for å si det sånn:o Takk for tipset ivertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2008 Ok, da har jeg igjen demontert rundt rattet, det er ingen kontakter/plugger e.l. på selve lesespolen som kan tas av, ivertfall ikke uten å fysisk kutte i lesespolen. Andre enden av ledningen forsvinner inn og opp i dashbordet, denne går til en boks som jeg antar er startsperremodulen eller tilsvarende, men kontakten er ikke å få løs. I en annen tråd her på forumet ser jeg at enkelte har loddet to stikkere i forbindelse med startsperra, hvilke stikkere er dette? Og er det noen som har delenummeret på Lesespolen? Sto ikke noe på selve spolen, som forøvrig er brun hvis det skulle ha noen betydning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2008 Da skal bilen til Bodø Bil(vw) på fredag, egentlig 4ukers ventetid, men fikk lurt meg til en ledig time, kudos for det da. Så er det bare å vente å se hvor mange desimaler det blir på regningen:o Jævla søppeanordning kun laget for å loppe folk for mer penger: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2008 Se PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...