#1 Skrevet Juli 26, 2008 Litt rart dette her. Er jo en superbil, som måler seg med mye av de kjappeste bilene på skilter i hele verden. Men kommer folk til å kjøpe denne, i stedet for en noe annet i samme prisklasse? Jeg tror, at med prisen bilen har verden over "utenom Norge" så kommer den til å selge bra. Den har kansje ikke samme statusen som flere andre biler i samme gate har, fordi det er lagd av Nissan.. Det er bare noe jeg tror, men jeg står fast på at det ligger noe der. Uansett, så er dette en bil mange folk har råd til utenfor Norge og Ja, jeg tror den kommer til å slå ann ganske godt. http://www.youtube.com/watch?v=Vwipr1B4cK0 En for salg i USA. 625.000,- http://www.autotrader.com/fyc/vdp.jsp?ct=p&car_id=248783409&dealer_id=63038087&car_year=2009&model=GT-R&num_records=25&systime=&make2=&start_year=1981&keywordsfyc=&keywordsfyc=&keywordsrep=&keywordsrep=&engine=&certified=&body_code=0&fuel=&awsp=false&search_type=both&distance=0&marketZipError=false&search_lang=en&sownerid=557533&make=NISSAN&keywords_display=&color=&page_location=findacar%3A%3Aispsearchform&min_price=&drive=&default_sort=priceDESC&max_mileage=&style_flag=1&sort_type=priceDESC&address=90014&advanced=&end_year=2009&doors=&transmission=&max_price=&cardist=1733 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2008 Jeg liker Nissan GTR veldig godt, den imponerer meg med all teknologien som er lagt i den. Kunne godt kjøpt en slik hadde pengene vært der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2008 Er jo en superbil, som måler seg med mye av de kjappeste bilene på skilter i hele verden. Ikke bare måler den seg med de kjappeste, den knuser de! Den drar 1,5g i sving og det er mye! Målte min bil med gateslicks, grisevarm asfalt og fikk 1,1g... Nissan har virkelig satt standarden her, for sportsbiler såvel som supersportsbiler. Og jeg synes den ser dødskul ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2008 På lik linje med dere andre hittil synes jeg bilen både ser rå ut på papir og det jeg har sett av den utseende messig både på bilder og film. Kunne mere enn gjerne hatt en slik selv. Men med komunist staten vi lever i er vel det noe man kan ta lang fart å drite i. Blir det som resten av GTR modellene er det jo ikke mulig å få skilt på den engang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2008 Jeg hører at det er bil som er veldig bra på bane, ser på effekt- og presasjonstall at dette er "top of the class", men klarer fremdeles ikke å se på det som en superbil. Kan ha noe med at jeg ikke er vant til å se noe "super" fra Japan, eller at bilen rett og slett ikke har en slik sjel, som de italienske lekkerbiskene. Pris på bilen ny i Norge blir på rundt 1,7 millioner Rå bil, men dette fremfor en Ferrari F430? Ikke en sjangse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2008 Blir ikke som de andre GTR modellene, ettersom den kan kjøpes hos din lokale Nissan pusher.. dog via en forhandler i sverige, men likevel.. . og prisen er (etter nye og riktige avgiftsberegninger) lavere enn den ferdinan skal ha Blir spennende å se hvordan ting blir når Lexus kommer på markedet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...