#1 Skrevet Oktober 21, 2004 Hei alle sammen! Da har vi endelig klart å etablere et lokallag på Nordmøre også! Vi er enda få, men driver for fullt rekrutteringsarbeid, så om du vil stille opp for vårt nyetablerte lokallag, er det bare å ta kontakt -Oddbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2004 Hallo, Oddbjørn ! Velkommen og gratulerer ! Håper du får med deg resten av styret og alle andre i distriktet til en fruktbar medlemsutvikling og mange gode lokale tiltak. Det er fullt ut lovlig og fornuftig å lese andre lokallags tråder for å få ideer og unngå fallgruber. Det som er spennende nå er hvordan det går med Oslo-områdets deletreff til helga. Dette er jo noe også dere kan avvikle uten for store kostnader, bare finne et egnet sted i forhold til temperatur (ute/inne) og sannsynlig antall deltagere også fra andre lokallag i nærheten. Vellig hilsen leder'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2004 Gratulerer Skynd deg og send informasjon slik at vi får det med i neste Treffpunkt. Ta utgangspunkt i den informasjonen som står i Treffpunkt og tilpass denne så blir det toppers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2004 Jippi, da var vi endelig kommet på banen! Får håpe at vi får med oss flere medlemmer å hjelpe til å dra lasset videre også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Gratulerer Skynd deg og send informasjon slik at vi får det med i neste Treffpunkt. Ta utgangspunkt i den informasjonen som står i Treffpunkt og tilpass denne så blir det toppers. Det er dette jeg vet: Leder: Oddbjørn Olsen Kasserer: Per Sylte Info-spreder: Eskild Leikanger Oddbjørn får supplere/gi deg full informasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2004 Lars-Inge, you´ve got m@il. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2004 Jepp, det har jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2004 Det er jo mange nordmøringer inne på forumet, ingen flere som er villige til å stille opp? Har styret sentralt en medlemsoversikt for nordmørskommunene? Det er jo mange medlemmer som ikke har tilgang på internett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2004 Send meg en oversikt over postnumrene området deres dekker på PM så kan leder få et utdrag av medlemsregsiteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 23, 2004 Opprinnelig postet av Oddbjørn Olsen Det er jo mange medlemmer som ikke har tilgang på internett. Skal prøve å få til en liten notis som skal komme med i neste Treffpunkt. Dette blir kladdet i løpet av en av de nærmeste dagene, og deretter oversendt Treffpunkt-redaksjonen for korrektur etter avtale med Lars-Inge. Har du/dere noen kommentarer/innvendinger på hva som bør være med i teksten? Og har dere noen bilder (evnt. av deres egne biler) som vi kunne lagt ved? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 23, 2004 Opprinnelig postet av Eskild Leikanger Har du/dere noen kommentarer/innvendinger på hva som bør være med i teksten? Og har dere noen bilder (evnt. av deres egne biler) som vi kunne lagt ved? Hvordan er da så teksten? Skal høre litt med Øystein utover kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 23, 2004 Jeg har ikke laget teksten ennå. Tenkte å begynne på det i morgen... Var meningen å se om jeg fikk til å bruke noe alla det som står i "rekrutteringsoppslaget" jeg fikk tilsendt fra deg tidligere. Ellers så må vi jo prøve å få markedsført oss selv på en måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 24, 2004 Hadde 75 stk betalende medlemmer i området i fjor. Hadde vi bare fått med alle disse for å gjøre en innsats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 24, 2004 Ja da hadde det vært bare å lagt seg ned på kne Hvor mange er vi nå da, eller som du har navn på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 24, 2004 Vi er i dag kun 8 som allerede er medlemmer, i tillegg har jeg en nyrekruttert på lista. Sender deg en mail med oversikt over alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 25, 2004 Halla Hvilke kommuner er det som ligger under dette lokallaget da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 25, 2004 Vet ikke om jeg får med alle nå, men i allefall; Kristiansund, Sunndal, Surnadal, Frei, Gjemnes, Averøy, Smøla, Aure, Todalen, Rindalen, Halsa og Tustna vil jeg tro er med. Correct me if I'm wrong... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 26, 2004 Hei, Telenor har hatt driftsproblemer på ADSL-nettet, så jeg har ikke vært innpå på en stund, men det er jo Nordmørskommunene som hovedsaklig er med. Postnummer 66xx og 65xx. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Eskild Leikanger Vet ikke om jeg får med alle nå, men i allefall; Kristiansund, Sunndal, Surnadal, Frei, Gjemnes, Averøy, Smøla, Aure, Todalen, Rindalen, Halsa og Tustna vil jeg tro er med. Correct me if I'm wrong... Men.. Jeg trodde KrSund, Frei og Gjemnes lå under Molde jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 26, 2004 Alle disse er vel kommuner på Nordmøre, og ikke i Romsdal. Er ikke på noen måte ment å "stjele" medlemmer fra Molde, men de som bor i Kristiansund/Frei/Gjemnes bør vel finne ut om de vil være nordmøringer eller romsdalinger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 26, 2004 Det har ingenting med saken å gjøre om folk bor i den eller den kommunen. I Molde er det lite aktivitet nå, og har vært det lenge. Vi jobber nå med å få til visning av klubb-dvd på storskjerm, få til planlegging av Nordvest 2005 osv. Alle medlemmer i lokallaget vil få tilsendt info kanskje allerede neste uke. Så får vi se hvor mange som er interesserte i at vi drar igang diverse aktiviteter. Dersom det er lettere for de som bor rundt Molde kommune å dra til Nordmøre, er det jo bare å gjøre det. Vi er tross alt en klubb, lokallag eller ei. Jeg (ihvertfall) blir bare glad om dere får folk til å møte opp, siden det er "litt" rolig her for tiden. Stå på videre karer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Thomas H Stranden Men.. Jeg trodde KrSund, Frei og Gjemnes lå under Molde jeg. Hører vel til Nordmøre disse kommunene. For meg og deg så var det ikke noe lokallag som hørte oss til tidligere, så nærmeste lokallag å "henge seg på" da var vel Molde. Nå har Nordmøre fått eget lokallag, og da er det vel naturlig at også disse medlemmene "hører til" dette lokallaget? Men for all del, hvis det er noen herifra som tidligere har vært aktiv i Molde lokallag, så må de jo bare fortsette med det. Det er som Oddbjørn skriver, intensjonen vår er ikke å "stjele" medlemmer fra Molde, heller motsatt (å få til flere tilbud til medlemmene). Kanskje lokallagene kan samarbeide litt? Det er vel ikke krig oss i mellom? Men du må ikke påstå at Kristiansund og Frei er Romsdal-kommuner Thomas, da tror jeg at jeg blir nødt til å ta meg en tur på besøk med kartboka under armen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 27, 2004 Slik jeg ser det er vi jo alle medlemmer av samme klubb, det er det samme hvor i landet en kommer i fra. I år var det 75 betalende medlemmer på Nordmøre -alle disse er medlemmer i lokallaget. Det jeg er interessert i å vite er hvem som vil gjøre en innsats for det lokale klubbarbeidet. Disse noterer jeg ned og tar kontakt med når det skjer diverse ting innenfor lokallaget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Eskild Leikanger Men du må ikke påstå at Kristiansund og Frei er Romsdal-kommuner Thomas, da tror jeg at jeg blir nødt til å ta meg en tur på besøk med kartboka under armen I føle me litt som en romsdaling i altså. Det må i bare si! Hehe! Nei, da. Jeg har vel ikke akkurat følt noen tilhørlighet til Molde jeg heller de siste årene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg er i alle fall nordmøring, og har endelig kommet meg på nett. Håper det kommer flere jenter med i lokallaget. Mvh. Eva M. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...