Seat / Inca deler til caddy 2001?

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om noen kunne vært så snille å laget en oversikt for meg, som forklarer hva deler passer til min caddy fra seat / inca. Gjerne med års modell overens med min 2001 mod caddy.

På forhånd takk.

ps, er i hovedsak "små styling" jeg ser etter

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ute etter Seat Inca små-styling-deler som passer til din VW Caddy? Jeg trodde Inca var Caddy, bare uten småstylingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvite blinklys og øyelokk fra Polo6n, Speil fra Polo6n som er litt mindre og penere, og dørhåndtak.

På ebay finner du bullockstyle senkesett.. KOster litt men blir veldig bra ;) 7.5 og 9x16 er helt knall ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ja jeg er ikke helt "inne" i hva som er hva da :)

Speil kunne jeg tenkt meg å bytte ut, da kan jeg se etter polo 6n som har samme års modell?

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speil fra Seat Ibiza/Cordoba passer (samme front som Caddy/Inca). Disse speilene ser til forveksling meget ut som de på Golf 3. Mulig det bare er foten som er forskjellig (det rakk jeg aldri å finne ut i løpet av de årene jeg hadde Caddy 9KVF).

Om du skal ha blinklys, emblemfri grill, øyelokk eller böse Blick må du kjøpe slike deler til Polo 6K. Denne har samme fronten som bilen din (Polo 6N ligner, men er ikke helt lik).

For øvrig ser frontleppa til 98 Seat Ibiza Cupra fremragende ut på Caddy-fangeren: ja :! Billig er den og. Om jeg ikke husker feil har Rolf E. Moen en slik til overs fra Passaten sin (den passa ikke der).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for gode svar

Jeg har sendt en pm til Rolf, så får vi se.. Hvor er best å se etter deler til polo'n, kanskje her på forumet ;)

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speil fra Seat Ibiza/Cordoba passer (samme front som Caddy/Inca). Disse speilene ser til forveksling meget ut som de på Golf 3. Mulig det bare er foten som er forskjellig (det rakk jeg aldri å finne ut i løpet av de årene jeg hadde Caddy 9KVF).

Om du skal ha blinklys, emblemfri grill, øyelokk eller böse Blick må du kjøpe slike deler til Polo 6K. Denne har samme fronten som bilen din (Polo 6N ligner, men er ikke helt lik).

For øvrig ser frontleppa til 98 Seat Ibiza Cupra fremragende ut på Caddy-fangeren: ja :! Billig er den og. Om jeg ikke husker feil har Rolf E. Moen en slik til overs fra Passaten sin (den passa ikke der).

Får man emblemfri grill til Polo 6k (classic?) a? Har ikke funnet..

Polo6n fronten er smalere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde i alle fall emblemfri grill på bilen min i sin tid. Var laget av Mattig, om jeg ikke husker helt feil. I dag tror jeg at også FK har.

Enkelvisker-mekanisme fås fra Bonrath (hadde jeg også på min).

Hvite frontblinkere er enklest å handle originalt. Det kosta (som det meste av deler til denne bilen) nesten ingen ting.

Om du vil ha en alternativ frontfanger har JE-design en ganske fin en til Seat Ibiza. Rieger har også en, men den bygger så mye mer ned at det vil se rart ut ift. høyden på kanalene og bakfangeren. Personlig ville jeg nok bare ha montert en Ibiza Cupra-leppe foran (bare kappa ut alle hullene i den).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar opp denne igjen.

passer lykter og blinkere om hverandre på seat inca og caddy/ polo og ibiza?

forstår det slik at frontfangere går..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinkere passer om hverandre på Inca/Ibiza/Cordoba og Caddy/Polo 6K.

Hovedlysene til Seatene har litt mer skrå vinkel inn mot grillen, som om disse skal brukes på en Caddy må grillen også byttes, for å få riktig passform.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. takker.

prata med norskbildelesenter, de mente at polofanger ikke passet overens med caddy.

men passer caddyfangere på seat inca?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS tenker på fanger til Polo 6N. Den passer ikke, ettersom denne har en annerledes front. Derimot passer fanger fra Polo 6K (altså Variant og Classic) helt fremragende, ettersom dette er samme fangeren som Caddy har (og fronten på disse er identiske).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.