#1 Skrevet Juli 27, 2008 Hei. min A6 -95 2,5 tdi bruker /lekker vann. men jeg finner ikke ut hvor det blir av..! fyller en liter kjører 2-3 uker så må jeg fyll en liter.. oljen ser helt fin ut. er tørt å fint i motor rommet. har vert slik i ett år snart, blir verken verre eller bedre..) noen som har en ide? eller vert borti noe lignende.. Mvh Ingvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2008 Kan være toppakning. Vatnet kan gå i eksosen isteden for i oljen. Gir ofte soting i ekspansjonstanken og det kan lukte eksos av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2008 Må fylle litt jeg osgå på min 2,5tdi. Har funnet ut at korka på ekspansjonstanken er noe defekt så det "koker" ut der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2008 Den har stål-toppakning og trenger ikke å forværre seg så raskt og kan derfor lekke litt i månedsvis/år. Gå over alle slangeklemmer, det kan lekke litt på steder hvor vannet kommer i kontakt med motor og fordamper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...