#1 Skrevet Juli 27, 2008 Sentrallås fungerer på alle dører bortsett fra høyre bakdør. Hvis jeg forsøker å lukke opp døra fra innsiden, kan jeg høre mekanismen jobbe og låseknappen går opp når jeg drar i hendelen. Sentrallås i vrange på én dør eller låsekassen? 01 A6 4B Avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2008 Sentrallås fungerer på alle dører bortsett fra høyre bakdør. Hvis jeg forsøker å lukke opp døra fra innsiden, kan jeg høre mekanismen jobbe og låseknappen går opp når jeg drar i hendelen. Sentrallås i vrange på én dør eller låsekassen? 01 A6 4B Avant her høres det ut som en deadlock på låsen.det du da må gjøre er å ta av dørtrekker,klarer du ikke det på rette måten kan du løsne det i overkant.når du har klar det skal du kunne nå tak i låse kassa,vanligvis klarer du da å åpne døra med å dra i stagene på låse kassa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2008 Har akurat samme problem med min 98mod a6 eg har prøvd mye ,men eg får ikke av dørtrekket i en bit uten att døra er oppe Så det ser nokså håplaust ut uten å ofre dørtrekket sånn som eg ser det. Lykke til. Oppdater her vis du skulle få døra opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2008 Er redd jeg må ofre dørtrekket, men hva er "rette" måten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2008 Tror jeg vet, om du får ut pyntelista på dørtrekket, så skal du vel kunne lage et greit hull der og komme til selve mekanismen som åpner døra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2008 Er redd jeg må ofre dørtrekket, men hva er "rette" måten? rette måten menes med å ta av dørtrekketpå vanlig måte med å ta ut alle skruer.men hvis du tar ut alle skruer å clips du kommer til så kan du "tvinge" av dør trekket i øverkant for der sitter det bare nedtrykt i ei list.håper du skjønner forklaringa mi er ikke så god på papiret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2008 Det sitter 2 skruer helt øverst på dørpanelet i hver ende, disse kommer du ikke til når døren er lukket.. Tror framdeles det beste er å fjerne pyntelista på dørpanelet og sjekke på andre siden hvor man skal borre\sage for å komme til mekanismen.. Ta en tur innom meg i ettermiddag HP så ser vi på det, slegge er siste altenativet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...