#1 Skrevet Juli 27, 2008 Heisann alle sammen... Tenkte jeg bare skulle informere om at jeg nå, torsdag 24. juli 2008 giftet meg med min mangeårige kjæreste. Her på ambassaden i Berlin. Var planen å ha bilde og tekst i T-A på fredag eller lørdag, men disse mediene er jo ikke verdens kjappeste, så jeg håper det står liker over helga nå... Kommer hjem til trøndelag i slutten av August for å muligens være hjemme i hele vinter... da blir det treff igjen... Vi snakkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2008 Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2008 Gratulerer så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2008 Gratulerer så masse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2008 Gratulerer Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2008 Gratulerer så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2008 Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2008 Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 29, 2008 Gratulerer så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 29, 2008 Gratulerer til dere begge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 29, 2008 Gratulerer så mye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 29, 2008 Gratulerer så mye Erik Lenge siden sist nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 29, 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner... Ja... det har blitt en god stund siden nå... men kommer hjem til Trøndelagen å skal være i høst og vinter... Så da blir det litt treff kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...