#1 Skrevet Oktober 21, 2004 Sliter videre med bilen min. Var på KRB i går og kjøpte Chip og kjørte glad hjem. Hjemme ble Chipen montert og ut å teste bilen var et must. Bilen fjusket litt mellom 2 og 3000 omdr. med det trodde han skulle gå seg til. Kjørte ca 5 km så fjusker bilen bare hele tiden. særlig ved belastning. Satt i orginal Chip og fikk samme problem med denne også. Fikk tips at jeg skulle bytte plugger noe som ikke hjalp. Bilen gikk nesten helt bra i dag til morgen da det var kaldt men begynte å fjuske fort. Gir jeg gass sakte kommer den nesten uten å fjuske. River av meg hode snart i fortvilese.... Chek lampen lyste nå chipen sto i...... Noen som har tips??? Skal prøve og bytte luft massemåler i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2004 Opprinnelig postet av Hans Karlsen Hvordan bil er det? 93 S4 har han Du har PM foresten Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...