#1 Skrevet Juli 28, 2008 Hei, jeg har en hvit Golf II G-60 1985 ! Trenger litt hjelp angående Data Sprut. Jeg skulle egentlig ikke ha hiddensprut i bilen min , med det var en "kompiss" av meg som fikk meg til og kjøpe det, han sa også att han skulle koble opp spruten min og få det i orden. Jeg bestilte i og trodde alt kom til og gå som smurt. Mnd. har godt og jeg har ingen bil som går enda, for ikke tak i fyren svarer ikke på noen ting og har derfor ikke Tps sensoren min og koblings skjema. Alt det skal jeg få fiksa men trenger no hjelp til og koble opp og mappe det ! Det er foresten en 034 motorsport sprut ! Vis det er noen rundt hamar, lillehammer, gjøvik, oslo osv. som har lyst til og helpe meg så er det bare og si i fra ! Selvølgelig for man penger for det Ber på knær etter hjelp ... ! Mvh Øystein Nicolaysen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2008 ikke noen som kan hjelpe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2008 driver å kobler opp et sånt sprut selv. ganske greit egentlig. koblingsskjema og program laster du ned på 034 sine sider:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2008 takk Åssen gjør du det med tenningen på bilen din ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2008 jeg bruker triggerhjul på veiva og 5 coiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2008 Hvordan går det med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2009 funker nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...