Bergen: noken frå åsane her?

Anbefalte innlegg

vist du vet kor Eikås motorsport senter er. ..?? Er en skarp høyre sving når du kommer fra byn med noen trafikk lys i begynnelsen.. Holder til i det bygge felte på høyre side.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist du vet kor Eikås motorsport senter er. ..?? Er en skarp høyre sving når du kommer fra byn med noen trafikk lys i begynnelsen.. Holder til i det bygge felte på høyre side.. hehe

 

har våre der, men veiem huske eg ikkje:p

 

Me må må te ei samling snart, sånn eg kan bestikka ein av dåke te og visa meg ting og tang her:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo treff annenhver tirsdag kveld i by'n som lokallaget vårt har. Der kan du jo komme å vise deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor i byn treffe e då? nåken som vil ta meg med elle? har ikkje akkuratt noko vag og visa fram atm:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor i byn treffe e då? nåken som vil ta meg med elle? har ikkje akkuratt noko vag og visa fram atm:p

 

Treffet pleier å være ved Arenum. Kan sikkert plukke deg opp om det passer slik...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet pleier å være ved Arenum. Kan sikkert plukke deg opp om det passer slik...

 

det hadde våre greit:)

 

ka e da som pleie sje på desse treffa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sosial sammenkomst og prat av skit:)

Meget hyggelig å treffe likesinnede to ganger i måneden ved at folk bare samles:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sosial sammenkomst og prat av skit:)

Meget hyggelig å treffe likesinnede to ganger i måneden ved at folk bare samles:)

 

oki:) men detta sku e våre med på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e da imåro neste treff e?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e da imåro neste treff e?

 

Det er det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist det passer for noken at eg henger med dei, har di då lyst og ringa meg?:P på 99490197?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller jeg, vist jeg tar turen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då ser da ut som Bjørn tore plokker meg opp ikveld:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen! du bor herved ikkje lengre i norge eller bergen, du bor i Åsane: rock : eg bor her og.. tror forøvrig eg har sett bilen din en gang eller to..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen! du bor herved ikkje lengre i norge eller bergen, du bor i Åsane: rock : eg bor her og.. tror forøvrig eg har sett bilen din en gang eller to..

 

takk skal du ha;)

 

hehe, den skal eg huska:P

 

Kan godt ver, fere no rondt og kjikke litt rondt av og te:p men finne ikkje så masse:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.