Anbefalte innlegg

Hvilke fabrikat har dere brukt når dere har senket bilen deres?

Jeg trenger både nye dempere og fjører og lurte litt på bilstein noen andre som har noen andre forslag?

Kanskje montere coilovers på den, skal ha på 19" på bilen så jeg trenger mye senk og det må være TÜV god kjent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt litt forskjellig. På den første jeg hadde monterte jeg Vogtland fjærer med originale dempere. Ble helt greit. oppførte seg nesten som originalt, bare lit stivere.

På den neste byttet jeg til Sachs sportgassdempere og Sachs fjærer. Ble ca. 40mm lavere og ganske sportslig i oppførsel. Veldig fornøyd med dette.

På den siste, sto det Gule Koni justert på det hardeste, og Apex fjærer. Dette ble veeldig hardt, Men akkurat slik jeg ville ha det. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja i og med at jeg skal ha 19" felger på sommer og 16" på vinter så er det med stor fordel å kunne justere både høyde og stivhet på demprene.

Bilen er jo høy som et hus nå så den kan fint legges ned 60-70mm.

Hvor er det mest gunstig å handle?

Kunne jo bestillt fra statene men da får jeg jo ikke TÜV papirer på de, de driver jo bare med DOT så vidt jeg vet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.