Prisantydning på KGledningsnett? Noen som vet ca hva man bør gi for et ledningsnett?

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har en prisantydning på en fungerende ledningsnett til en 2.2t 10v KGmotor? ;)

Lurte på dette siden en på forumet spurte hva jeg ville gi for ett, og jeg trenger det sårt. :)

Mvh.Marius Randen Grothe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva synes du det er verdt å betale for det da? Når er grensa nådd for for mye DU er interessert i å måtte punge ut? Og selgere har som oftest en idé om hva de kan tenke seg for det de selger, så går det jo an å bruke det som et utgangspunkt for hva du betaler for det. Et produkt er aldri verdt mer enn det markedet gir for det, så det blir jo litt supply/demand :)

EDIT: det jeg prøver å si er at det ikke nødvendigvis finnes noen fasit på spørsmålet ditt. Jeg ville gitt maks 2k for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dypt svar Kay.. :)

Jeg vil antyde ca 1000kr for et slikt, men det kommer jo (som Kay har nevnt) an på hvor mye du trenger det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.