Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal snu kompressorhuset på turboen min en T04E , er 6stk 10mm bolter hele veien rundt...

Så lurer jeg på, er det bare å skru ut alle boltene og vri forsiktig, eller må man av med hele framdelen?

Og til dere viktigperer, så ja; jeg skal stramme reima, må bare få ny strammer først

Skal endre fra:

alternativ turbo posisjon orginal.jpg

Til tilnærmet dette:

alternativ turbo posisjon.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bare være å løsne boltne litt, vri huset til ønsket posisjon og så stramme til igjen.

johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bare være å løsne boltne litt, vri huset til ønsket posisjon og så stramme til igjen.

johan

Okei, for det er liksom 6 faste punkter ser det ut som, men regner med at jeg finner en plass hvor outlet'en kommer ganske rett opp... Måtte bare være sikker på at det ikke var noen pakkning eller noe som kunne gå til helvette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen fast punkter på de jeg har sett. Bare å vri den dit du vil. Ligger en o-ring pakning inni, så du vrir den ikke i stykker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bildet her ser du de tappene som skruene står i....

turbotapper.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å løsne og vri, trenger ikke skru boltene helt ut, de følger med rundt. Er platene rundt boltene som presser kompressorhuset til bakplata og holder det tett. Vær forsiktig når du roterer så du ikke ødelegger pakninga, løsne nok så du ikke trenger å bruke makt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å løsne og vri, trenger ikke skru boltene helt ut, de følger med rundt. Er platene rundt boltene som presser kompressorhuset til bakplata og holder det tett. Vær forsiktig når du roterer så du ikke ødelegger pakninga, løsne nok så du ikke trenger å bruke makt.

var og så på den litt ekstra nå, stemmer nok det du sier ja, takk for hjelpa:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.