Østfold: Justerbart senkesett C4

Anbefalte innlegg

Noen her som vet hvor det er rimelig å hanlde senkesett til en A6 C4?

Hvilke merker og slikt?

Har jo de kjente merkene og vil holde meg til de men trenger rimelig mye senk da bilen er høy som et hus.

Det kommer snart på 19" må bare finne noen jeg virkelig liker først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet hvor det er rimelig å hanlde senkesett til en A6 C4?

Hvilke merker og slikt?

Har jo de kjente merkene og vil holde meg til de men trenger rimelig mye senk da bilen er høy som et hus.

Det kommer snart på 19" må bare finne noen jeg virkelig liker først.

Hvis ingen her har c4 selv og svarer, ville jeg ringt Norsk Bildelsenter og hørt på pris, eller de som har opprettet en tilbudstråd som Håkon Sandberg eller Tom Are.

Mvh

Chris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med disse bilene er at fjærbeina må leveres inn, jeg planlegger å ta en runde på dette til høsten. Men da må det enten framskaffes et ekstra sett med fjærbein eller så må man klare seg uten disse en stund til de er ferdig ombygd.

Å rimelige er det ikke, vi snakker 8500-11000,-

Har ikke eksakt pris nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen må ned den så enkelt er det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Protrim i valdres, de skaffer KW til c4 quattro for 11lapper. Dette er fortsatt med innbytte av fjærbein. Jeg har ett sett fremre bein ekstra om det skulle være av interesse.

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gamle S4 C4 var senket med 40mm H&R i kombinasjon med gule koni, dette funka glimrende syns nå jeg. Akkurat passe senket sånn at jeg fint kunne kjøre vanlig på normale veier og bare ta det litt pent over fartsdumper og opphøyde gangfelt ( trengte med andre ord ikke å snike meg over ;) ). Skal du ha på 19" vil du kanskje ha den enda litt lavere, men da har kanskje H&R 55 eller 60mm fjører?

Du kan se bilder av min gamle i linken i signaturen min ( dårlige bilder, men ).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan jo altis prøve med fjører og nye dempere først og se hvor lavt det blir.

Jeg bor jo i skogen(Aremark) så noe bakkeklaring må jeg ha.

Ser ut til å holde med 55mm og et par kortere dempere vil nok gjøre susen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.